Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckade. ''som du vill'' Jag började gå ut.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 jan, 2013 10:52 |
|
ginny 23
Elev |
31 jan, 2013 15:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag såg Emma, som satt kvar där hon suttit förut
jag är jättecoolig älska mig plz 31 jan, 2013 16:11 |
|
ginny 23
Elev |
31 jan, 2013 16:16 |
|
Queen Boo
Elev |
-Selena! ropade hon. jag gick fraam till henne.
-Snälla förlåt mig! sa hon bedjande. jag låtsades fundera ett ögonblick, och sa sen ''Stick och brinn!'' och vände mig om. jag är jättecoolig älska mig plz 31 jan, 2013 17:14 |
|
Fantasia
Elev |
(Oj! Hehe, förlåt, jag har haft massor av prov som jag behövt fokusera på så jag har glömt bort mugglaportalen! xD *hoppar in lite random.*)
Caleb låg i sin säng och tittade upp i taket medan han tänkte på Zara och hennes nya pojkvän. Var han så dålig pojkvän? Det var över med Zara, hon hade hittat någon ny, nu skulle han hitta någon ny. 1 feb, 2013 16:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick tillbaka till Sarah. ''Godnatt'' sa jag till henne och gick mot fängelsehålorna. Jag såg Draco Malfoystå utanför med Blaise Zabini, Crabbe och Goyle. Jag suckade, för Draco betydde alltid trubbel.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 17:02 |
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:12 |
|
Queen Boo
Elev |
-See! ropade han. ''kom hit ett ögonblick!''
Jag suckade. ''Vad?'' Han körde upp en mask i ansiktet på mig men jag var berädd, så jag slog till hans hand så att masken hamnade i hans mun. ''Smaklig måltid, Malfoy!'' västa jag, vände på klacken och gick därifrån, road av Malfoys försök att spotta ut masken. Jag var så försjunken i tankar att jag gick rakt in i någon. jag är jättecoolig älska mig plz 1 feb, 2013 18:27 |
|
ginny 23
Elev |
1 feb, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen