Favorit par?
Forum > Harry Potter > Favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: Skrivet av soratanaka: Haha, om jag säger mina faveshippings så kommer hela mugglis kasta drakbollar på mig. Slash ftw. Jag gissar på att HP/SS är i toppen? Vem är SS? ^^ Severus Snape
1 jan, 2012 13:12 |
|
Theabeanr1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ron & Hermione ♥ Lily & James ♥ Harry & Ginny ♥ Luna & Neville ♥ Severus & Lily ♥ Såklart ♥ 1 jan, 2012 13:12 |
|
SaraKreuger
Elev |
Mitt favoritpar är Ron och Hermione
1 jan, 2012 13:32 |
|
Lills
Elev |
1 jan, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Ginny och Harry är himla söta tillsammans! Och Cho och Cedric passar jättebra ihop ♥
____________________________________________ Ravenclaw FOREVER 2 jan, 2012 20:26 |
|
amie
Elev |
harry och ginny så klart
stolt medlem i TGL 2 jan, 2012 20:29 |
|
Maa
Elev |
Alla vet ju har bara sjukt hett det hade varit med Harry-Draco.
Eller möjligtvis Draco-Hermione. Men helst Harry ♥ "Weasley is our king." 2 jan, 2012 20:30 |
|
OliverPhelps
Elev |
2 jan, 2012 20:31 |
|
Domino
Elev |
2 jan, 2012 20:46 |
|
Borttagen
|
Remus & Tonks!!!
Annars tycker jag att Molly och Arthur verkar ha det riktigt bra och mysigt tillsammans också! 3 jan, 2012 02:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen