Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
20 dec, 2012 17:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade. sedan tittade jag på Murtaghs tält.
-Tycker han verkligen att jag är söt? frågade jag Sayn. -Törne sa att om han var bara en milllimeter mer kär i dig skulle hTörne försöka kyssa dig -Precis som Saphira sa? -Ja, han är en härmapa! jag är jättecoolig älska mig plz 20 dec, 2012 17:21 |
|
ginny 23
Elev |
20 dec, 2012 17:23 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade när Arya sprang därifrån. Eragon kom gående.
-Arya vad sa du? jag är jättecoolig älska mig plz 20 dec, 2012 17:24 |
|
ginny 23
Elev |
20 dec, 2012 17:25 |
|
Queen Boo
Elev |
Eragon skrattade
-Är du avundsjuk Arya? jag är jättecoolig älska mig plz 20 dec, 2012 17:28 |
|
ginny 23
Elev |
20 dec, 2012 17:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Arya tittade surt på honom.
-Nej! för jag gillar inte dig... sa hon och sprang därifrån jag är jättecoolig älska mig plz 20 dec, 2012 17:30 |
|
ginny 23
Elev |
20 dec, 2012 17:30
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-20 kl. 17:33
|
|
Queen Boo
Elev |
[vem sa det???]
Murtagh kommer ut och Törne landar. - Har Törne sagt något? frågar han försiktigt. -Ja, lite grann! skrattade Eragon jag är jättecoolig älska mig plz 20 dec, 2012 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen