He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
Forum > Harry Potter > He-Who-Must-Not-Be-Named duschar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mataki
Elev |
bra låt? waka waka?
(suck. bedtime... kommer nog inte vara inne imorgon... godnatt!) Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 20 feb, 2011 23:02 |
|
soratanaka
Elev |
Alla Dödsätare drack lemonad, utom Pettigrew; Han tvingades se sin Herre dansa Waka Waka...
Förlåt, jag är alldeles avdomnad i hjärnan. Varför lät det som att jag tagit något? Nå, Voldie som duschar är enligt mig inte någon hemsk tanke! Detta kan vara bieffekter av fanfictionläsning. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 feb, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Alla barnen satt i sandlådan förutom Kjell, han satt i Azkabans cell.
23 feb, 2011 18:54 |
|
soratanaka
Elev |
Stackars Kjellis.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 feb, 2011 18:59 |
|
NicholasPotter
Elev |
Hjärnskador: here we come!
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 23 feb, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Stackars Kjell Alla barnen satt i sandlådan förutom Kjell, han satt i Azkabans cell. 23 feb, 2011 22:19 |
|
Borttagen
|
UHHHÄ ÄCKLIGT SKULLE INTE KUNNA FÖRESTÄLLA MIG
26 feb, 2011 09:00 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Oh Great. Voldie i dushen.
~ Med rätt att besserwissa ~ 26 feb, 2011 09:45 |
|
SnapesFlikka
Elev |
Wohoo Voldemort i duschen... jag tar med mig videokamera
What about me, what about you, what about everything we've been through 26 feb, 2011 09:52 |
|
Rowena
Elev |
Haha, han sjunger säkert i duschen XD Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 26 feb, 2011 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen