Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Aily skyndar fram till honom.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 okt, 2012 14:01 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima bestämmer sig för att gå ut på en promenad. På vägen dit träffar hon....
Jacob bestämmer sig för att gå ut på en promenad. På vägen dit träffar han... [Nu blir det "brutet hjärta" för Naima och Jacob] 29 okt, 2012 14:07 |
|
amanda1104
Elev |
[Synd
"Hur gorde du det där?" frågar Tyler. Aily rycker på axlarna. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 okt, 2012 14:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Errmm....hej Jacob!"
"Errmm...hej Naima!" Kärleksparet tittade på varandra en liten stund. "Jo...det är en sak.jag skulle vilja berätta...." sa de i kör. "Du får börja", säger Naima innan Jacob hinner öppna munnen. "Visst. Jo, det är så att...jag är kär i en annan flicka nu, jag gör slut." Naima reagerar inte så som Jacob hade trott. Hon tog emot orden med öppna armar. "Vad bra att du sa det! Då slipper jag..." "Va?! Tänkte du göra slut?!" Jacob blev som galen. Naima förstod inte. "Vadå då? Du är ju kär i någon annan, då får väl jag också vara det!" "Det...Det är en annan sak!" "Åh, jag förstår.....JÄVLA SJÄLVISKA UNGE!!!!" skrek Naima och sprang iväg med gråten i halsen. 29 okt, 2012 15:01 |
|
amanda1104
Elev |
Aily tittar upp mot lagom för att se någon springa in i honom.
"Namia" utropar Aily när hon känner igen henne. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 okt, 2012 15:11 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Åh. Aily. Hej"" säger Naima med ett tappert försök att verka oberörd. Varför kändes det så hemskt. Det kändes som om hon ville dö. Hon ville dö. Men Naima förstod inte varför. Varför lade hon så stor vikt på vad Jacob sa, hon var ju inte kär i honom. Antagligen var det för att hon blev ledsen för all kritik, vilkens läppar den än lämnade.
29 okt, 2012 20:46 |
|
amanda1104
Elev |
Aily och Tyler skyndar upp bron.
"Vad har hänt?" frågar Alex. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 okt, 2012 20:47 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima ser Alex och försöker att dölja att hon rodnar.
"Ing....ingenting", säger hon och tittar generat ner i backen. 29 okt, 2012 21:07 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ger henne en blöt kram.
"Jag ser ju att det är något" Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 okt, 2012 10:30 |
|
Winny Geasley
Elev |
"Men...då ser du fel!" säger Naima bestämt.
30 okt, 2012 10:39 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen