Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
chokladgrodan:D
Elev |
ja,skriv på med den också om du har tid men glöm inte den här!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 19 jan, 2013 12:15 |
|
Borttagen
|
19 jan, 2013 12:15 |
|
Minihäst
Elev |
det var både taskigt och har inte med varken fanfictionen eller trådskaparens fråga att göra!det var också taskigt om du inte menar att det är roligt att Ginny Weasley 01 har en så fin hund? Och om du tycker hunden är fin så kan du ta det via ugglepost! Jag tycker hunden är jättegullig iaf :3 men Miley cyrus om du inte har något snällt att skriva kan du lika gärna låta det vara för det kan såra djupare än du kanske tror!
another day, another slay 19 jan, 2013 12:25 |
|
Maj
Elev |
19 jan, 2013 12:59 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Jag vet inte har just nu inte orken att skriva ;D Jag ska snart och spela badminton, men det ska komma någon gång i veckan
[img]http:/ 19 jan, 2013 14:00 |
|
Hermione4ever
Elev |
upprepar. Meer
YOLO 19 jan, 2013 16:26 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av Minihäst: det var både taskigt och har inte med varken fanfictionen eller trådskaparens fråga att göra!det var också taskigt om du inte menar att det är roligt att Ginny Weasley 01 har en så fin hund? Och om du tycker hunden är fin så kan du ta det via ugglepost! Jag tycker hunden är jättegullig iaf :3 men Miley cyrus om du inte har något snällt att skriva kan du lika gärna låta det vara för det kan såra djupare än du kanske tror! Du spaar och skriver elaka saker det är inte okej!!!!miley cyrus [img]http:/ 19 jan, 2013 21:10 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra!!!! Längtar tills nästa kapitel,
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 20 jan, 2013 07:46 |
|
Annispop
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: Tyvär! Ingen kaka för er! HAHAHA.... Kapitel 10- Inget gör ondare en kärlek.. *Lily* Lily låg och halvsov, hon rörde smått på sig och kände några starka armar om sig. Hon öppnade ögon långsamt och såg det vackraste ansiktet i världen. James. Hon låg i hans säng varför???! Hon reste sig försiktigt upp ur sängen utan väcka sovande James, hon hade fortfarande jeansen och tröjan haft på sej igår. Hon började gå mot dörren. "Har du sovit gått? Frågade någon artigt och LIly vände sig snabbt om. Sirius. Han satt där kollade på henne med en retsam blick. "Hur kom jag upphit? "James bärde upp dej när du hade sonat i hans knä, men svara på min fråga!" "Ja, jag har väll sovit gott antar jag.." "Vad gjorde ni i natt då?" "Inget.." Svarade Lily aningen generat. "Nått måste ni gjort, ni hade en heeeeel natt på er jue!" Det märktes att han ville höra lite saftiga detaljer. "Vi gjorde inget och om vi gjort det skulle det angå dej! Hejdå!" Lily började gå ut från sovsalen och möttes av många nyfikna blickar. "Du tror att han gillar dej?!" Sa någon bitchigt, det var skolans bitch Lauren, även känd som James ex. "Jag antar att han gillar mej eftersom han bärde upp mej till hans säng igår!" LIly tittade nöjt på Laurens ilskna ansikte. Lauren hade ett svart linne som var nerdraget så man skulle se hennes bh och så hade hon ett par svarta mjukis byxor. "Du e bara en crush!" Lauren gick fram och gav Lily en käft smäll. *Lauren* "Du är bara en crush!" Skrek jag och gick fram och gav henne en käft smäll, hon tittade på mig med tårfyllda ögon. "Vad har jag gjort?" Skrek hon ed gråten i halsen. "Mycket!" Fräste jag och sparkade henne i magen, hon föll livlös på golvet avsvimmad. *Ingens persektiv typ Alice & Kate, Lilys bästa vänner kom springandes när dom hört Lilys skrik och sprang till Lily som låg på golvet. "Hämta lärare nån!" Skrek Alice. "Vad har hänt?!" Det var James röst, när han såg Lily började han gråta, han kollad på mej med hat, "VAD HAR DU GJORT DIN IDIOT???" Skrek han. Jag sprang gråtandes ut ur rummet. HEj! JAg har funderat på att börja skriva i *Jag* form, jag vill veta vad ni tycker svara på den här frågan i komentaren du skriver - Vad tänker du när du ser dej i spegeln på morgonen? Skriv i jag-form, och låt nästa kapitel komma ut fort som f*n för jag kan inte vänta, och jag ser mitt fejs i spegeln
20 jan, 2013 10:42 |
|
lily, luna
Elev |
En grej bara när du skrev ingens perspektiv skrev du ändå från Laurens perspektiv tex jag sprang gråtande ut ur rummet.
20 jan, 2013 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen