Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 sep, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: glöm inte gamla professor flitwik! Och Hagrid! 18 sep, 2011 19:25 |
|
Borttagen
|
Den lilla glimt man ser av Grindewald som ung i filmen... Wow.
18 sep, 2011 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Den lilla glimt man ser av Grindewald som ung i filmen... Wow. va, när är han med?? 18 sep, 2011 19:28 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Den lilla glimt man ser av Grindewald som ung i filmen... Wow. va, när är han med?? Får man inte se honom i någon "flashback"? Om jag inte minns fel. I DHpt1 iallafall.
18 sep, 2011 19:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-18 kl. 21:21
|
|
si_tonks
Elev |
så lätt: DEAN, höh, fast han är snarare snygg är söt :3
expelliarmus:man ser ju honom på ett kort hemma hos Bathilda, men man ser honom i något minne eller något sånt också, i think... ![]()
18 sep, 2011 19:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-18 kl. 19:57
|
|
expelliarmus
Elev |
18 sep, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Ron är supermega-gullig i ettan och tvåan. Det är förstås de andra också men, men...
18 sep, 2011 19:57 |
|
Vendela
Elev |
söt r nog vet ej men de jag sa förut
Böcker. Böcker. Böcker! 18 sep, 2011 19:59 |
|
Borttagen
|
Dan är min! ♥
Så mitt svar är Harry James Potter. Draco är ganska söt i Chamber of Secrets också men men... Det måste bli Harry 18 sep, 2011 20:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen