Harry Potters Tvillingsyster
Forum > Fanfiction > Harry Potters Tvillingsyster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Ha! Nu är Harrys ögon inte speciella! Nu måste Rowling skriva om böckerna och skriva "de hade sin mors ögon" istället för "han hade sin mors ögon"!!!
14 okt, 2012 14:30 |
|
cikki
Elev |
Tack!
Skrivet av Winny Geasley: Ha! Nu är Harrys ögon inte speciella! Nu måste Rowling skriva om böckerna och skriva "de hade sin mors ögon" istället för "han hade sin mors ögon"!!! Precis! 14 okt, 2012 14:41 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av cikki: errm...jag har precis hittat hennes födelsedatum...så....nej.Tack! Skrivet av Winny Geasley: Ha! Nu är Harrys ögon inte speciella! Nu måste Rowling skriva om böckerna och skriva "de hade sin mors ögon" istället för "han hade sin mors ögon"!!! Precis! 14 okt, 2012 14:56 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Winny Geasley: Skrivet av cikki: errm...jag har precis hittat hennes födelsedatum...så....nej. Tack! Skrivet av Winny Geasley: Ha! Nu är Harrys ögon inte speciella! Nu måste Rowling skriva om böckerna och skriva "de hade sin mors ögon" istället för "han hade sin mors ögon"!!! Precis! synd... men nu kommer i alla fall sista delen! Ja, jag vet att den är kort. Mary, Jag vet det. Jag vet att du har ljugit hela mitt liv. Du är en dödsätare, du är en lögnare och du är inte min mamma. Jag är besviken på dig. Dementorarna kommer snart och hämtar dig till azkaban. Nöjd? Jag kommer bo hos en vän, så du kommer förmodligen aldrig se mig igen. Det hoppas jag. Jag vill inte träffa någon som påstått sig vara min mamma i 11 år. Hejdå, nu ska jag, Clara, Ron, Hermione och Harry ner till Hagrid för att dricka te. Hilly Potter, Harry Potters tvillingsyster. Hilly tittar nöjt på brevet och skickar iväg en av skolans ugglor med det. Det var någon månad sedan hon fick veta det. Hon har redan skickat iväg brevet till Azkaban, och Clara har redan frågat sina föräldrar. Allt är ordnat. Nu ska dom fem vännerna ner och dricka te hos halvjätten Hagrid, som bakar stenkakor. Hagrid ska äntligen, som några få andra, få höra sanningen om Hilly. Om att hon är Harrys tvillingsyster. Hilly tycker att Hermione fortfarande är lite kaxig, men hon är en bra vän i alla fall. Ron är rolig, och Harry... Han är bara Harry. Harry. Pojken som överlevde. Lilly och James Potters son. Hillys Tvillingbror. _______________________________________ Så, då var de här fanfictionen slut! Hoppas ni gillade den, det kanske kommer en fortsättning.... 14 okt, 2012 14:59 |
|
Winny Geasley
Elev |
...Slut.... NEEEEEEEEEJ!!!
Den var JÄTTEMEGASUPERAWESOME!! 14 okt, 2012 15:06 |
|
cikki
Elev |
Tack!
14 okt, 2012 15:07 |
|
Winny Geasley
Elev |
varsseggod!
14 okt, 2012 15:08 |
|
Lida
Elev |
SUPPER AWESOME kapitel!!!!!
14 okt, 2012 15:21 |
|
cikki
Elev |
tack!
14 okt, 2012 15:25 |
|
Hermia
Elev |
Jättebra avslutning. Synd att det är slut.
Once a MADling, always a MADling 14 okt, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen