Den otippade kärleken [SV]
Forum > Fanfiction > Den otippade kärleken [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
AAAAHHH SÅ BÄST ♥
”Och jag går i… Slytherin.” Det kändes som om mitt hjärta hoppade ur bröstet på mig. Slytherinbordet ställde sig också upp och applåderade. Jag hade en stark känsla i mig, det kändes konstigt och jag fruktade att jag var kär. AAH LOVE IT LOVE IT ♥ ![]()
18 okt, 2012 16:34 |
|
Cindy
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: AAAAHHH SÅ BÄST ♥ ”Och jag går i… Slytherin.” Det kändes som om mitt hjärta hoppade ur bröstet på mig. Slytherinbordet ställde sig också upp och applåderade. Jag hade en stark känsla i mig, det kändes konstigt och jag fruktade att jag var kär. AAH LOVE IT LOVE IT ♥ TAAAAACK!!! ♥♥♥ I LOVE YOU!
18 okt, 2012 16:40 |
|
Winny Geasley
Elev |
Men...men...stackars Rose!
18 okt, 2012 18:41 |
|
Borttagen
|
Så awezome! Detta var det bästa kapitlet hitills
18 okt, 2012 20:22 |
|
Lida
Elev |
SuperAwesome kapitel
19 okt, 2012 19:21 |
|
Barbiegirl
Elev |
meraaa , ♥
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 20 okt, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
oh gud älskar det här kapitlet♥
20 okt, 2012 12:05 |
|
Twiie
Elev |
Jag tycker väldigt mycket om kapitlet även om jag helst inte vill att han ska vara kär i henne.
Läste en fic om Dramione förut och den spårade ut helt efter att en ny elev börjat på skolan. Så jag hoppas du vet vad du gör
20 okt, 2012 16:40 |
|
jessipotter
Elev |
Du skriver riktigt bra! Du beskriver saker bra och jag gillar att det inte bara är kärlek, i endel ff:s är det överdrivet mycket kärlek, det är det inte alls här!
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 20 okt, 2012 17:07 |
|
Elina Potter
Elev |
bra!
Go Mugglis! 20 okt, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen