The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: hon har gjort en ny, men det kommer aldrig nått e-post där man ska aktiverat Skrivet av Borttagen: Vill säga att silly.one inte har slutat för evigt, utan byter användare. Det vet jag för att jag är hennrs kusin! Bra! Har hon gjort den nya eller ska hon? Skumt... Vad heter hon då så kan jag skriva upp henne så länge? HaReN! 3 aug, 2012 17:22 |
|
Celest Gaunt
Elev |
När får sponsorerna läsa Interjuverna?
Får vi ge våra första poäng innan de startar? 3 aug, 2012 20:10 |
|
Sirius°
Elev |
Jag vill vara handledare för distrikt 10!
3 aug, 2012 20:13 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: När får sponsorerna läsa Interjuverna? Får vi ge våra första poäng innan de startar? Första poängen ger ni innan starten, japp När alla är klara med sina Kommer du vara aktiv? ~MY TUMBLR~ 3 aug, 2012 20:29 |
|
Sirius°
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Japp!Skrivet av Celest Gaunt: När får sponsorerna läsa Interjuverna? Får vi ge våra första poäng innan de startar? Första poängen ger ni innan starten, japp När alla är klara med sina Kommer du vara aktiv? 3 aug, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
silly.one här
4 aug, 2012 11:39 |
|
MissWentz
Elev |
5 aug, 2012 17:38 |
|
Måntass
Elev |
5 aug, 2012 17:40 |
|
LillLuna
Elev |
5 aug, 2012 17:45 |
|
Ollis100
Elev |
Jag vill vara sponsor :3
hej 5 aug, 2012 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen