Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Nu har det kommit en ny fråga i första inlägget!
7 aug, 2012 10:24 |
|
celina
Elev |
7 aug, 2012 11:21 |
|
Ginny00
Elev |
Silver. Finare :'D
7 aug, 2012 12:41 |
|
Freja
Elev |
Silver
Everything is Dramione and nothing hurts. 7 aug, 2012 12:41 |
|
Disenchanted
Elev |
7 aug, 2012 13:04 |
|
Dream
Elev |
7 augusti: Ja, nu får jag ta mig en tankeställare... Guld är vackrare enligt mig, och det passar bättre på mig.
7 aug, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
silver, tycker det är finare och det passar bättre på mig!
7 aug, 2012 17:54 |
|
ginnyw123
Elev |
7 aug, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
Jag tycker silver är snyggare men guld är väl också fint, men nej silver
7 aug, 2012 22:24 |
|
Smutsen
Elev |
Den var svår.... Jag har alltid tyckt silver är snyggast på smycken och har gått omkring med silverstjärnor under ögonen i snart 2 år då jag gillar BD lite väl mycket och guld är sååååå otroligt snyggt tillsammans med svarta kläder ... Men det får nog bli silver ändå.
7 aug, 2012 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen