Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglis Game Igen

Forum > Fanfiction > Mugglis Game Igen

1 2 3 ... 17 18 19 ... 27 28 29
Användare Inlägg
AlexZz
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Hope Potter:
Jahapp.. Så nu är jag död... Jag får väl sponsra då

Fast btw; Jag är en hon och inte en han :3

Sponsra mig...
Skojar bara.

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

29 jul, 2012 12:02

Korra
Elev

Avatar


Övertygad om att jag kommer dö tidigt här med precis som hos PotterHunger haha. Eller snarare, jag lär ju inte komma längre än din bästa vän iallafall. xD

Tror fasen du kan få döda av mig direkt alltså. Ingen lust att vara med i såna här typer av storys när endast kompisarna vinner i slutändan ändå. Det vore ju en annan sak om et faktiskt lottades

29 jul, 2012 16:37

Luna Chang
Elev

Avatar


Korra du skulle du ha varut med i mitt, jag låter alka soelare rösta och dom får inte rösta på sig själva ocg jag vet att Luna.lovegood inte heller går oå det, jag pratar alltud med genbe och hon dödade mig u sista

Hej

29 jul, 2012 16:40

Korra
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Korra du skulle du ha varut med i mitt, jag låter alka soelare rösta och dom får inte rösta på sig själva ocg jag vet att Luna.lovegood inte heller går oå det, jag pratar alltud med genbe och hon dödade mig u sista


Tycker inte att man ska rösta. Jag tycker att man ska lotta. Att man ska lotta innan man börjar skriva, skriva upp resultaten någon stans och sedan följa det när man skriver. Vinnaren ska kunna vara någon man själv som författare aldrig har kanske ens pratat med på mugglis. Förstår du hur jag menar?

29 jul, 2012 16:47

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Korra:
Skrivet av Luna Chang:
Korra du skulle du ha varut med i mitt, jag låter alka soelare rösta och dom får inte rösta på sig själva ocg jag vet att Luna.lovegood inte heller går oå det, jag pratar alltud med genbe och hon dödade mig u sista


Tycker inte att man ska rösta. Jag tycker att man ska lotta. Att man ska lotta innan man börjar skriva, skriva upp resultaten någon stans och sedan följa det när man skriver. Vinnaren ska kunna vara någon man själv som författare aldrig har kanske ens pratat med på mugglis. Förstår du hur jag menar?
[quote iuser=14852]
Skrivet av Luna Chang:
Korra du skulle du ha varut med i mitt, jag låter alka soelare rösta och dom får inte rösta på sig själva ocg jag vet att Luna.lovegood inte heller går oå det, jag pratar alltud med genbe och hon dödade mig u sista


Tycker inte att man ska rösta. Jag tycker att man ska lotta. Att man ska lotta innan man börjar skriva, skriva upp resultaten någon stans och sedan följa det när man skriver. Vinnaren ska kunna vara någon man själv som författare aldrig har kanske ens pratat med på mugglis. Förstår du hur jag menar?
Skrivet av Korra:
Skrivet av Luna Chang:
Korra du skulle du ha varut med i mitt, jag låter alka soelare rösta och dom får inte rösta på sig själva ocg jag vet att Luna.lovegood inte heller går oå det, jag pratar alltud med genbe och hon dödade mig u sista


Tycker inte att man ska rösta. Jag tycker att man ska lotta. Att man ska lotta innan man börjar skriva, skriva upp resultaten någon stans och sedan följa det när man skriver. Vinnaren ska kunna vara någon man själv som författare aldrig har kanske ens pratat med på mugglis. Förstår du hur jag menar?
Skrivet av Korra:
Skrivet av Luna Chang:
Korra du skulle du ha varut med i mitt, jag låter alka soelare rösta och dom får inte rösta på sig själva ocg jag vet att Luna.lovegood inte heller går oå det, jag pratar alltud med genbe och hon dödade mig u sista


Tycker inte att man ska rösta. Jag tycker att man ska lotta. Att man ska lotta innan man börjar skriva, skriva upp resultaten någon stans och sedan följa det när man skriver. Vinnaren ska kunna vara någon man själv som författare aldrig har kanske ens pratat med på mugglis. Förstår du hur jag menar?


Ja, men jag klarar inte av att lotta för dwt känns som att det blir helt fel då, jag vill ha någon som förtjänar att vinna, kag har för det mesta utgått från att fom inte har skickat mall eller hur dom är aktiva isv.. jag vill få en värdig vinnare, inte ens som har bett om det etc...

Hej

29 jul, 2012 16:51

Borttagen

Avatar


Bara så ni vet Lottade jag innan första kapitlet

29 jul, 2012 17:04

Korra
Elev

Avatar


Luna Chang - problemet är att det trots att men skrivit en värdig presentation och är mycket aktiv, ändå inte kan vinna så länge den som skrivit storyn redan har bestämt sig bara för att deras bästa vänner också är med...

29 jul, 2012 17:06

Luna Chang
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Korra:
Luna Chang - problemet är att det trots att men skrivit en värdig presentation och är mycket aktiv, ändå inte kan vinna så länge den som skrivit storyn redan har bestämt sig bara för att deras bästa vänner också är med...


Jag flrstår men min piäng är nog att jag vet att inte jag ska göra det om nu inte alla råkar rlsta på just dom två så kommer ingen av dom att vinna, det känns ju så fel att folk sja vinna bara för att deras bästis är spekledaren

Hej

29 jul, 2012 17:10

Borttagen

Avatar


Spamma inte ner allt för mycket nu...

29 jul, 2012 17:11

Korra
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Korra:
Luna Chang - problemet är att det trots att men skrivit en värdig presentation och är mycket aktiv, ändå inte kan vinna så länge den som skrivit storyn redan har bestämt sig bara för att deras bästa vänner också är med...


Jag flrstår men min piäng är nog att jag vet att inte jag ska göra det om nu inte alla råkar rlsta på just dom två så kommer ingen av dom att vinna, det känns ju så fel att folk sja vinna bara för att deras bästis är spekledaren


WORD! TACK! FINALLY

29 jul, 2012 17:17

1 2 3 ... 17 18 19 ... 27 28 29

Forum > Fanfiction > Mugglis Game Igen

Du får inte svara på den här tråden.