Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skulle ha blivit Ravenclaware om jag gjort testet efter hur jag egentligen tyckte, men nu tog jag lite random, och jag är jättenöjd med hufflepuff
4 mar, 2013 21:59 |
|
hockey macke
Elev |
slytherin eller rawenclaw
food before poeple 5 mar, 2013 10:15 |
|
Ally Regins
Elev |
5 mar, 2013 14:54 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Jag ville kanske vara Gryfindor. Men sedan blev jag Ravenclaw och är helt lycklig för det! ;D
5 mar, 2013 14:57 |
|
Draconifors
Elev |
Jag är en sann Rawenclaw. Men jag gillar Slytherin, trots att jag inte riktigt passar in här ^^
Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 5 mar, 2013 15:47 |
|
Borttagen
|
Jag passar absolut bäst i Ravenclaw, egentligen inte i något annat, fast jag tycker om Hufflepuff.
5 mar, 2013 15:51 |
|
Borttagen
|
Jag har definierat mig med alla elevhem UTOM Gryffindor. När jag var liten (mellanstadiet) ville jag vara Ravenclaw. Egentligen bara för att jag tog skolan på allvar, tyckte örnar var häftiga och att blå var en fin färg.
Sedan var jag övertygad om att jag var Hufflepuff och trivdes jättebra med det. Ja herregud, jag VAR en hufflepuff under en väldigt lång period. Men efter Pottermore-testet fick jag Slytherin och började tänka... Jag gick tillbaka till gamla tester och svarade ärligare än vad jag hade gjort förut, och helst plötsligt var jag en Slytherin. Och lika plötsligt insåg jag att jag trivdes j*vligt bra med det. 5 mar, 2013 17:57 |
|
Lawender
Elev |
Jag ville vara i Gryffindor, but i am a Huffelpuffare
I fly whit my friend, and fight to the end ♥ Im a Gryffindor ♥ 5 mar, 2013 19:30 |
|
A.k
Elev |
jag vill vara i Ravenclaw, där hör jag hemma, jag har vänner som bryr sig om mig och det har alltid varit det elevhem jag har velat vara i. ♥
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 5 mar, 2013 19:32 |
|
Cruciio
Elev |
6 mar, 2013 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen