JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av kinshaw: nu har jag köpt tågbiljetter kommer finnas på plats under alla fyra pass och vill träffa så många som möjligt Jag kommer komma fram till dig! Du gör jättefina smycken c: wohoo! och tack så mycket Well, varsågod ^^ ![]()
9 aug, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
9 aug, 2012 20:29 |
|
kinshaw
Elev |
HarryPotterr
oh my... thank youuu! Det mesta ligger på 40-60 kr, sedan finns det några dyrare grejer på 70-80 kr ![]()
9 aug, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Ååh, kan hända att jag köper nåt då! ^^ HarryPotterr oh my... thank youuu! Det mesta ligger på 40-60 kr, sedan finns det några dyrare grejer på 70-80 kr 9 aug, 2012 20:40 |
|
Irah
Elev |
9 aug, 2012 20:40 |
|
Borttagen
|
Fråga!
9 aug, 2012 20:52 |
|
Irah
Elev |
9 aug, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
9 aug, 2012 20:59 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Irah: Skrivet av Borttagen: Fråga! Jag ska, skulle vara så otroligt awesome om dom säger att jag får! Jag vill träffa dig ^^ Skrivet av kinshaw: HarryPotterr oh my... thank youuu! Det mesta ligger på 40-60 kr, sedan finns det några dyrare grejer på 70-80 kr Det är bra priser! Då kanske jag kan köpa nåt ^^ ![]()
9 aug, 2012 21:08 |
|
M00NSTER
Elev |
Woho längtar ! det ska bli jätte kul!
Jag ska vara Ronald Weasley ena dagen så får jag se om jag är Nargel den andra dagen elr någon annan c: Ni kommer se mig med en Nargel elr Monster Ögat Moody! :3
9 aug, 2012 21:49 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen