Att älska en dödsätare (sv)
Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det har gått flera dagar
4 aug, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det har gått flera dagar Ja, hoppas det kommer mer idag. 4 aug, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: det har gått flera dagar Ja, hoppas det kommer mer idag. jag med 5 aug, 2012 09:59 |
|
blueberrydreams
Elev |
Hej! Sorry för extremt dålig uppdatering men det blir bättre om ca fyra dagar då jag åker hem från sommarstället... ^^
dinisaurie.blogg.se 12 aug, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
ok
12 aug, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av blueberrydreams: Hej! Sorry för extremt dålig uppdatering men det blir bättre om ca fyra dagar då jag åker hem från sommarstället... ^^ Ja, vad bra! 13 aug, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
kommer det mer
21 sep, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Mer? c:
21 sep, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Tror inte det kommer mer :c
27 sep, 2012 09:27 |
|
blueberrydreams
Elev |
Alltså, jag är ledsen för att det inte kommit mer på så länge. Dock har ni kanske insett att jag nästan aldrig är inloggad. Mitt liv är jättehektist just nu eftersom jag precis börjat högstadiet och vi har dröser med prov varje vecka. Jag sitter aldrig vid datorn och därför blir der nästan aldrig nåt skrivet. Jag är ledsen men jag tar en liten paus. När jag försöker skriva blir det så rörigt och man förstår inget. Men jag har en lugn helg så jag ska försöka att skriva så gott jag kan.
Många kramar, Anja dinisaurie.blogg.se 4 okt, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen