Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Att älska en dödsätare (sv)

Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)

1 2 3 ... 17 18 19
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


det har gått flera dagar

4 aug, 2012 11:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
det har gått flera dagar

Ja, hoppas det kommer mer idag.

4 aug, 2012 11:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
det har gått flera dagar

Ja, hoppas det kommer mer idag.


jag med

5 aug, 2012 09:59

blueberrydreams
Elev

Avatar


Hej! Sorry för extremt dålig uppdatering men det blir bättre om ca fyra dagar då jag åker hem från sommarstället... ^^

dinisaurie.blogg.se

12 aug, 2012 14:20

Borttagen

Avatar


ok

12 aug, 2012 18:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av blueberrydreams:
Hej! Sorry för extremt dålig uppdatering men det blir bättre om ca fyra dagar då jag åker hem från sommarstället... ^^

Ja, vad bra!

13 aug, 2012 19:24

Borttagen

Avatar


kommer det mer

21 sep, 2012 22:34

Borttagen

Avatar


Mer? c:

21 sep, 2012 22:35

Borttagen

Avatar


Tror inte det kommer mer :c

27 sep, 2012 09:27

blueberrydreams
Elev

Avatar


Alltså, jag är ledsen för att det inte kommit mer på så länge. Dock har ni kanske insett att jag nästan aldrig är inloggad. Mitt liv är jättehektist just nu eftersom jag precis börjat högstadiet och vi har dröser med prov varje vecka. Jag sitter aldrig vid datorn och därför blir der nästan aldrig nåt skrivet. Jag är ledsen men jag tar en liten paus. När jag försöker skriva blir det så rörigt och man förstår inget. Men jag har en lugn helg så jag ska försöka att skriva så gott jag kan.
Många kramar, Anja

dinisaurie.blogg.se

4 okt, 2012 20:26

1 2 3 ... 17 18 19

Forum > Fanfiction > Att älska en dödsätare (sv)

Du får inte svara på den här tråden.