THE POTTERHUNGER GAMES
Forum > Fanfiction > THE POTTERHUNGER GAMES
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ingis
Elev |
28 jun, 2012 15:02 |
|
Korra
Elev |
Hahaha det kommer gå åt fanders för min karaktär xD
28 jun, 2012 15:04 |
|
LolFeelings
Elev |
28 jun, 2012 15:08 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Alltså jag äger ju på att göra upp eld ju, seriöst Pixi du gör så att jag blir flummig! XD
Super kapitel förresten! 28 jun, 2012 15:53 |
|
Hermia
Elev |
Awesome! Och jag är en karriärist!
Once a MADling, always a MADling 28 jun, 2012 16:29 |
|
LolFeelings
Elev |
28 jun, 2012 16:30 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jo, det är de jag kommer ihåg i alla fall. Vilka distrikt var karriärister nu igen? 1, 2 och 4? ![]() ![]()
28 jun, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det var:
Spoiler: Tryck här för att visa! 28 jun, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuuuuper duper bra!!!!!!!!!!!!!!!!
28 jun, 2012 16:53 |
|
PotterHunger
Elev |
Vad snälla ni är!
Läs min profil för info... 28 jun, 2012 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen