Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
22 jun, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
2.jag älskar att busa (på alla karaktär test har jag blivit gred & forge Men 4 är också lite mig så jag tar 2 & 4 22 jun, 2012 09:30 |
|
Borttagen
|
3. Eller 1. Det bror på om jag är med i laget
22 jun, 2012 10:53 |
|
Borttagen
|
1 eller 4!
22 jun, 2012 11:26 |
|
Ginny!!!!
Elev |
22 jun, 2012 11:40 |
|
Evreka
Elev |
Tja... Gör mina läxor så jag blir av med dem...
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 22 jun, 2012 11:54 |
|
Dream
Elev |
22 jun, 2012 12:25 |
|
Ladusvalan
Elev |
3 eller 4 skulle jag tro ...
22 jun, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
4 fick flest röster.
Dagens fråga 22/6: Vilket av dessa yrken skulle du helst ha? 1: Dödsätare 2: Quidditchspelare 3: Auror 4: Lärare på Hogwarts 5: Botare 6: Trolldomsminister 7: Annat jobb på ministeriet Det blev lite extra många alternativ idag:-) 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 22 jun, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
2, såklart! XD
22 jun, 2012 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen