Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det ska bli riktigt kul att se vad för bidrag Sverige kommer med nästa år och alla andra. ♥ Hoppas på bättre låtar från de andra länderna...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 aug, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
förlåt, men var bor du?, det är exakt den tiden det tar för mig 0___o 14 feb, 2013 16:17 |
|
Borttagen
|
Det här är finlands bidrag till ESC:
Och som programledare tror jag att det blir Gina och typ Sarah Dawn Finer 14 feb, 2013 16:23 |
|
Solkatten
Elev |
JAG VILL GÅ.
Btw, programledaren blev Petra Mede. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 17:33 |
|
themarauder
Lärare |
14 feb, 2013 17:34 |
|
Solkatten
Elev |
Hon är ju jätterolig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 17:37 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Hon är ju jätterolig. Jag har aldrig hört henne prata engelska :O =) - just like themarauder 14 feb, 2013 17:38 |
|
Katla
Elev |
jag är superpepp haha (fastän jag fortfarande är lite sur över att det är i Malmö aka 567876543 mil ifrån mig + jag vill att det ska vara i huvudstaden jesus christ ahah)
♏︎ 14 feb, 2013 17:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Solkatten: Hon är ju jätterolig. Jag har aldrig hört henne prata engelska :O "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 feb, 2013 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen