Catching Mugglis [The Mugglis Games]
Forum > Fanfiction > Catching Mugglis [The Mugglis Games]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Du skriver han och inte honom vilket är en bruten skrivregel - Men annars älskar jag det of course! ^^ Skrivet av Fang: "Den här ser lovande ut", säger avifors och pekar på ett hus med en stor skylt där det står "sängar." Jag misstolkade det där något så fruktansvärt.. hahhaha åh jösses -> IÄM DIRTY 25 maj, 2012 21:54 |
|
Miss Black
Elev |
Här är min tråd:
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=19022#forum.php?topic=19022&watch=1 Min bokblogg
25 maj, 2012 21:56 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Du skriver han och inte honom vilket är en bruten skrivregel - Men annars älskar jag det of course! ^^ Skrivet av Fang: "Den här ser lovande ut", säger avifors och pekar på ett hus med en stor skylt där det står "sängar." Jag misstolkade det där något så fruktansvärt.. hahhaha åh jösses -> IÄM DIRTY "Du kan inte rösta på fler inlägg idag" Och jag hinner inte förrän söndag kväll. Återkommer då. 25 maj, 2012 21:57 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Du skriver han och inte honom vilket är en bruten skrivregel - Men annars älskar jag det of course! ^^ Skrivet av Fang: "Den här ser lovande ut", säger avifors och pekar på ett hus med en stor skylt där det står "sängar." Jag misstolkade det där något så fruktansvärt.. hahhaha åh jösses -> IÄM DIRTY "Du kan inte rösta på fler inlägg idag" Och jag hinner inte förrän söndag kväll. Återkommer då. Jag är en snäll tjej, så jag röstade på det åt dig^^ And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 25 maj, 2012 21:58 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Vänta nu... Nu ska jag tänka... Innebär detta att både jag, Victoire Weasly och Celest Gaunt har överlevt blodbadet? Inte dåligt! Och jättebra kapitel i övrigt också OLA, inte för att vara taskig men jag tror inte att du är med ~MY TUMBLR~ 25 maj, 2012 22:06 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna.Lovegood: Vänta nu... Nu ska jag tänka... Innebär detta att både jag, Victoire Weasly och Celest Gaunt har överlevt blodbadet? Inte dåligt! Och jättebra kapitel i övrigt också OLA, inte för att vara taskig men jag tror inte att du är med Konstigt... Jag står inte på listan, men jag var en av de första som gick med 25 maj, 2012 22:09 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag skrev upp dig, men såg att du var med i förra så tog bort dig. Mitt fel. Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna.Lovegood: Vänta nu... Nu ska jag tänka... Innebär detta att både jag, Victoire Weasly och Celest Gaunt har överlevt blodbadet? Inte dåligt! Och jättebra kapitel i övrigt också OLA, inte för att vara taskig men jag tror inte att du är med Konstigt... Jag står inte på listan, men jag var en av de första som gick med 25 maj, 2012 22:10 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av Luna.Lovegood: Jag skrev upp dig, men såg att du var med i förra så tog bort dig. Mitt fel. Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna.Lovegood: Vänta nu... Nu ska jag tänka... Innebär detta att både jag, Victoire Weasly och Celest Gaunt har överlevt blodbadet? Inte dåligt! Och jättebra kapitel i övrigt också OLA, inte för att vara taskig men jag tror inte att du är med Konstigt... Jag står inte på listan, men jag var en av de första som gick med Så man kan inte vara med igen, då? Aja, jag får sponsra då... 25 maj, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c Inte mitt! 25 maj, 2012 23:03 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c Inte mitt! Naj, jag vet
25 maj, 2012 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen