Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jättebra!!!
28 jun, 2012 19:55 |
|
Majis
Elev |
Instämmer med de andra
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 28 jun, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Super-duper-mega-bäst!
29 jun, 2012 09:04 |
|
Borttagen
|
TACK så mycket för alla komentarer kommer att skriva att lägga upp ett kapitel i eftermiddag, eller tidigare
29 jun, 2012 10:31 |
|
Majis
Elev |
^
Oh! Kul! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 jun, 2012 10:32 |
|
MatteSweet
Elev |
As bra kapitel..... xD
Skicka gärna en uggla ;) 29 jun, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MatteSweet: As bra kapitel..... xD TACK jag kan tyvärr inte skriva idag, för om jag gör det så blir det ett ass dåligt kapitel. men det kommer imorgon 29 jun, 2012 19:16 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MatteSweet: As bra kapitel..... xD TACK jag kan tyvärr inte skriva idag, för om jag gör det så blir det ett ass dåligt kapitel. men det kommer imorgon Nej, det skulle inte bli asdåligt! Men okej! Imorgon funkar bra Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 jun, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Förlåt att jag inte skrev igår men nu kommer det mer.
Kapitel 23 Allt eftersom tiden gick på slottet, så närmade sig julen med stormsteg. Natarza började bli allt mer nervös, Tommy hade nämligen undvikit henne sen allahelgonafesten. Så tre dagar innan julovet skulle börja gick natarza och Nicole när till stora salen för att äta frukost. När dom kom in i stora salen, så satt Tommy vid ravenclawbordet. Natarza försökte le mott honom men han vände bara bort blicken. Så då skyndade sig Natarza att sätta sig vid Slytherin-bordet. Plötsligt så kom alla ugglorna in med post. Natarza försökte kolla om hennes uggla kom och det gjorde den. Salazar hade med sig ett brev till Natarza där det stod: Hej! På grund av en grej jag inte kan nämna i det här brevet måste du stanna kvar på Hogwarts över julovet / Bellatrix - Vad strå det i det där brevet då?, frågar Nicole. - jag måste stanna kvar på Hogwarts över julovet, säger Natarza. - men gud vad kul vi kommer att ha, jag ska också stanna kvar, säger Nicole med ett leende. - Mm.. Vad kul, säger Natarza Blev inte så bra men det KANSKE kommer mer senare idag 1 jul, 2012 10:53 |
|
Majis
Elev |
Hur kommer det sig att du gör stycken efter varje mening?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 jul, 2012 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen