Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av si_tonks: GUYS, ERIC SAADE KOMMER ATT VARA DÄR! Vad ska vi ha för att skydda oss mot hans fans? Lasersvärd? Paraplyer? Trollstavar of course 16 maj, 2012 15:18 |
|
Borttagen
|
si_tonks:
![]() Tihihi.. min man är bäst. Edit: OH GOD, HANS FINGRAR DÄR.. OMG, DE ÄR SÅ FINA.. OMG AKJDJSÄPJOSGJSDGJPOGKDSOGKODIKSDPGJD! 16 maj, 2012 16:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-17 kl. 19:22
|
|
ailiiin
Elev |
Jag hoppas jag kan komma, men nån som ska åka från stockholm som har lust att sällskapa med mig?
16 maj, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!??
jag vill jag vill jag vill! Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe 17 maj, 2012 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!?? jag vill jag vill jag vill! Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe Du måste, du måste, du måste! 17 maj, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!?? jag vill jag vill jag vill! Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe Du måste, du måste, du måste! JAG VET!! Jag missade ju dig på träffen damn it .__. 17 maj, 2012 19:24 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!?? jag vill jag vill jag vill! Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe Du måste, du måste, du måste! JAG VET!! Jag missade ju dig på träffen damn it .__. Jaaaa, kom 8D 17 maj, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!?? jag vill jag vill jag vill! Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe Du måste, du måste, du måste! JAG VET!! Jag missade ju dig på träffen damn it .__. PRECIS!! Jaaah.. vi missade varandra XD 17 maj, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Det är inte alls säkert, men jag kanske kan komma... Hoppas!!!
17 maj, 2012 21:41 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Jag skrev förut men ni kanske missade. JAG KANSKE KOMMER OMGOMGOMG!!!
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 19 maj, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen