Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

1 2 3 ... 17 18 19 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av si_tonks:
GUYS, ERIC SAADE KOMMER ATT VARA DÄR!

Vad ska vi ha för att skydda oss mot hans fans?
Lasersvärd? Paraplyer?

Trollstavar of course

16 maj, 2012 15:18

Borttagen

Avatar

+3


si_tonks:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fap75nt.png

Tihihi.. min man är bäst.

Edit: OH GOD, HANS FINGRAR DÄR.. OMG, DE ÄR SÅ FINA.. OMG AKJDJSÄPJOSGJSDGJPOGKDSOGKODIKSDPGJD!

16 maj, 2012 16:44

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-17 kl. 19:22
Antal ändringar: 1

ailiiin
Elev

Avatar


Jag hoppas jag kan komma, men nån som ska åka från stockholm som har lust att sällskapa med mig? kommer nog komma bort annars, har världens sämsta lokalsinne!

16 maj, 2012 21:50

Borttagen

Avatar


OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!??
jag vill jag vill jag vill!
Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe

17 maj, 2012 19:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!??
jag vill jag vill jag vill!
Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe


Du måste, du måste, du måste!

17 maj, 2012 19:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!??
jag vill jag vill jag vill!
Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe


Du måste, du måste, du måste!

JAG VET!!
Jag missade ju dig på träffen damn it .__.

17 maj, 2012 19:24

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!??
jag vill jag vill jag vill!
Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe


Du måste, du måste, du måste!

JAG VET!!
Jag missade ju dig på träffen damn it .__.

Jaaaa, kom 8D

17 maj, 2012 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
OMG JAG HAR INTE SETT DET HÄR TIDIGARE?!!??
jag vill jag vill jag vill!
Måste bara kolla med mina föräldrar först ehe


Du måste, du måste, du måste!

JAG VET!!
Jag missade ju dig på träffen damn it .__.


PRECIS!!
Jaaah.. vi missade varandra XD

17 maj, 2012 19:25

Borttagen

Avatar


Det är inte alls säkert, men jag kanske kan komma... Hoppas!!!

17 maj, 2012 21:41

sötalillaarasara
Elev

Avatar


Jag skrev förut men ni kanske missade. JAG KANSKE KOMMER OMGOMGOMG!!!

Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be

19 maj, 2012 21:41

1 2 3 ... 17 18 19 ... 26 27 28

Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!

Du får inte svara på den här tråden.