Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Älskar Hermione
Spoiler: Tryck här för att visa! 13 jul, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Det skiftar. Ibland gillar jag henne men ibland blir hon för mycket "Hermione".
13 jul, 2012 18:21 |
|
adliitam
Elev |
Jag älskar henne
![]() ![]()
13 jul, 2012 18:36 |
|
BlondaHermione
Elev |
13 jul, 2012 18:44 |
|
adliitam
Elev |
13 jul, 2012 18:45 |
|
AmandaNersing
Elev |
Hon är en av mina favoritkaraktärer!
13 jul, 2012 18:57 |
|
Afturelding
Elev |
13 jul, 2012 19:01 |
|
Lililicious
Elev |
Måste nog påstå att jag tycker hon är lite jobbig i mellan åt men hon är ändå en av favoriterna.
13 jul, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
sådär... ibland är hon jobbig.
13 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Förrut var hon min favokaraktär men nu tycker jag att hon är mer som en bisser-wisser i de fem fyra första böckerna!
Ha! Titta vad jag liknar Snape 13 jul, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen