The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av HannaPanna: Ginny00: Såklart vi inte blir besvikna!! ♥ Det har varit helt ***** AWESOME att läsa din ff! ♥ Finns en uggla bort om du vill prata ♥♥ Ja, samma här! ♥ Jag vill såklart att du ska fortsätta skriva, men om du inte vill eller inte årkar så behöver du ju inte det. Det är ditt val! Desutom finns det andra bra ffs. MEn det här är fortfarande den bästa. Och Harry Potters liv efter striden. ![]()
27 maj, 2012 19:02 |
|
GinnyForever
Elev |
Läs bara vad jag skrev i spinn off tråden på din andra ff, för när jag skriver det så är jag säker på att jag talar för alla.
//GinnyForever 27 maj, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Ginny00 vi blir inte besvikna som sagt
Din ff är så sjukt supermegabra, det ska du bara veta. Men andra saker går före, så är det bara. Jag har medlidande för det som känns jobbigt just nu, men jag vet att jag inte har en aning vad som du går igenom... Jag är med dig i mina tankar just nu, okej det där lät mysko, men du fattar vad jag menar. 27 maj, 2012 19:12 |
|
tjejigadia
Elev |
27 maj, 2012 19:22 |
|
Lily Evans
Elev |
Vi kommer inte bli besvikna C:
Din historia är jätte bra, men vi accepterar din beslut, och har du det svårt är det ditt val, dina ff:s ska inte behöva stressa dig, för skriver gör man för att det är kul C: Om du vill prata så finns jag här finis ♥ "A true friend is someone who says nice things behind your back." 27 maj, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Vi kommer inte bli besvikna, din ff är jättebra. Du ska inte behöva stressa
27 maj, 2012 19:31 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Vi kommer inte bli besvikna C: Din historia är jätte bra, men vi accepterar din beslut, och har du det svårt är det ditt val, dina ff:s ska inte behöva stressa dig, för skriver gör man för att det är kul C: Om du vill prata så finns jag här finis ♥ You took my words♥
27 maj, 2012 19:34 |
|
Borttagen
|
Ginny00, stackars dig. ♥♥
Du behöver inte skriva, vet du. Saker går faktiskt före mugglis. Finns en uggla bort om du vill prata, finis ♥ 27 maj, 2012 20:04 |
|
Tonks_xD
Elev |
27 maj, 2012 20:16 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill prata men Josefin_Weasley svarar inte och det är henne jag vill prata med - samtidigt som jag inte vill det.
27 maj, 2012 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen