Lily Potter-Livet bakom bröderna.
Forum > Fanfiction > Lily Potter-Livet bakom bröderna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emma Granger
Elev |
klariz: Jag kommer inte riktigt på vad som ska hända just nu, Håller på med lite annat också.
Clara Darkin: Mmm, det vet jag. Men hoppas du "hänger med" senare. Majis: Joo, Det är klart jag kommer ihåg det. Vem glömmer? XD Men jag vet inte..... Trött tjej <333 20 maj, 2012 10:20 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Emma Granger: klariz: Jag kommer inte riktigt på vad som ska hända just nu, Håller på med lite annat också. Clara Darkin: Mmm, det vet jag. Men hoppas du "hänger med" senare. Majis: Joo, Det är klart jag kommer ihåg det. Vem glömmer? XD Men jag vet inte..... Men please!!! Kan inte G dyka upp? Vi hade ju babblat om det lite via ugglor Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 maj, 2012 10:24 |
|
Emma Granger
Elev |
Jaa, Men jag vet inte. Kanske inte det med R:et men kanske att han kommer.
Du fattar vad R:et är va? Trött tjej <333 20 maj, 2012 10:26 |
|
Majis
Elev |
^
Ja... Det smycket va? Mmm... Men han kan väl komma åtminstonde? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 maj, 2012 10:30 |
|
Emma Granger
Elev |
Jaaaaaaaaa!
Nu fick jag massa ideer! Trött tjej <333 20 maj, 2012 10:32 |
|
Majis
Elev |
^
Jippie!!!!!!!!!!! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 maj, 2012 10:33 |
|
Emma Granger
Elev |
Kanske det kanske!
Trött tjej <333 20 maj, 2012 10:42 |
|
Majis
Elev |
^
VAd roligt! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 maj, 2012 10:44 |
|
Emma Granger
Elev |
Nytt kapitel, Inte så långt men kom inte på mer.
Kapitel 21- Gandalf “Lily!”, ropade Veronica när jag satt I soffan och grät. Hon sprang och satte sig brevid mig. “Vad är det Lily?”, sa hon. “Något med Sam? För då kommer hon ligga risligt till”, lade hon snabbt till. Jag skakade på huvudet och började berätta om James och Albus gjort. Hon tittade oroligt på mig. “Åhh Lily!”, sa hon och kramade mig hårt. “Bara så du vet har Neville bett oss gå ner till stora salen”, sa hon och tittade på mig. Jag tittade nog konstigt på henne. “Altså alla på hela skolan”, lade hon till och jag nickade. Vi gick ur porträtt hålet och ner till stora salen. “Goddag elever!”, sa McGonagall och tittade ut över oss. “Vi måste tyvärr meddela att Proffessor Hamilon har gått till en annan skola”, fortsatte hon. “Så nu, Låt oss presentera den nya läraren I försvar mot svartkonster. Gandalf!”, ropade hon och alla mugglarfödda elever började skratta. Bland dem Veronica. Men efter någon minut steg en gammal karl in med vitt skägg och vitt hår. Skägget var väldigt långt om man skulle säga så. Alla mugglarfödda elever sluta skratta och tittade på mannen som om han var ett spöke. “Goddag Minerva”, sa mannen när han kommit fram till lärar-bordet. “Goddag Gandalf”, svarade McGonagall och nickade mot en stol. Gandalf slog sig ner. “McGonagall ställdi sig och och viftade med trollsrtaven så kom dagens lunch fram. Veronica tittade stor ögt på mig. “Vad är det?”, frågade jag milt. Hon stirrade ännu mer på mig. “Gandalf är, *bla bla bla bla bla”, sa hon och jag nickade. Efter middagen gick vi upp till sällskapsrummet och pratade om honom, Gandalf. Mer? *- Förklaring om honom och vad han har gjort typ. Trött tjej <333 20 maj, 2012 10:59 |
|
Majis
Elev |
Bra ofc!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 20 maj, 2012 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen