Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu??? Saknar dig med ♥ Och vi här alltid mkt att prata om 31 jul, 2012 19:53 |
|
ginnyw123
Elev |
31 jul, 2012 19:54 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Victoire Weasly: Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu??? Saknar dig med ♥ Och vi här alltid mkt att prata om YAY!! Ikväll= 21.00 eller ngt? ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 19:55 |
|
Dramione99
Elev |
Ok, jag saknar, eller saknar är kanske inte rätt ord, för jag har aldrig träffat vissa av följande personer, hehe...)
Erica Potter Incendio Bombarda ginnyw123 HogwartsCoolingen ♥♥♥ 31 jul, 2012 19:56 |
|
ginnyw123
Elev |
Dramione99: Vi får se när jag kommer ner nästa gång igen, det blir nog inte i sommar iallafall...
Kanske att jag åker ner till höstlovet
31 jul, 2012 20:17 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Victoire Weasly: Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu??? Saknar dig med ♥ Och vi här alltid mkt att prata om YAY!! Ikväll= 21.00 eller ngt? Kan inte lova ngn tid eftersom jag här besök, men ikväll iaf 31 jul, 2012 20:32 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Victoire Weasly: Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu??? Saknar dig med ♥ Och vi här alltid mkt att prata om YAY!! Ikväll= 21.00 eller ngt? Kan inte lova ngn tid eftersom jag här besök, men ikväll iaf Meh... Jag kommer försöka vara uppe så sent som behövs i alla fall ~MY TUMBLR~ 31 jul, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag saknar att ha en äkta vän, även om jag faktiskt föredrar att vara för mig själv så skulle det ju sitta fint med lite kärlek ibland.
31 jul, 2012 20:51 |
|
Borttagen
|
Jag saknar att vara 3-5 år. Vilken underbar tid. Hoppas att tonåren blir lika bra.
31 jul, 2012 20:53 |
|
Borttagen
|
Jag saknar Nattskatta! ♥
31 jul, 2012 21:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen