Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag saknar - tråden!

Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!

1 2 3 ... 17 18 19 ... 45 46 47
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu???

Saknar dig med ♥
Och vi här alltid mkt att prata om kommer ikväl en längre stund, lovar

31 jul, 2012 19:53

ginnyw123
Elev

Avatar


Jag saknar min farbror ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

31 jul, 2012 19:54

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Victoire Weasly:
Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu???

Saknar dig med ♥
Och vi här alltid mkt att prata om kommer ikväl en längre stund, lovar

YAY!! Ikväll= 21.00 eller ngt?

~MY TUMBLR~

31 jul, 2012 19:55

Dramione99
Elev

Avatar

+2


Ok, jag saknar, eller saknar är kanske inte rätt ord, för jag har aldrig träffat vissa av följande personer, hehe...)

Erica Potter
Incendio
Bombarda
ginnyw123
HogwartsCoolingen

♥♥♥

31 jul, 2012 19:56

ginnyw123
Elev

Avatar


Dramione99: Vi får se när jag kommer ner nästa gång igen, det blir nog inte i sommar iallafall...
Kanske att jag åker ner till höstlovet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

31 jul, 2012 20:17

Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Victoire Weasly:
Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu???

Saknar dig med ♥
Och vi här alltid mkt att prata om kommer ikväl en längre stund, lovar

YAY!! Ikväll= 21.00 eller ngt?

Kan inte lova ngn tid eftersom jag här besök, men ikväll iaf

31 jul, 2012 20:32

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna.Lovegood:
Skrivet av Victoire Weasly:
Jag saknar Luna.Lovegood, vet du hur mycket vi har att prata om just nu???

Saknar dig med ♥
Och vi här alltid mkt att prata om kommer ikväl en längre stund, lovar

YAY!! Ikväll= 21.00 eller ngt?

Kan inte lova ngn tid eftersom jag här besök, men ikväll iaf

Meh... Jag kommer försöka vara uppe så sent som behövs i alla fall Men innan 22.30 va? För om du kommer efter det kallas det inte en lång stund ens Och skulle vara längre bara för att du loggat in ca. 5 minuter åt gången

~MY TUMBLR~

31 jul, 2012 20:34

Borttagen

Avatar


Jag saknar att ha en äkta vän, även om jag faktiskt föredrar att vara för mig själv så skulle det ju sitta fint med lite kärlek ibland.

31 jul, 2012 20:51

Borttagen

Avatar


Jag saknar att vara 3-5 år. Vilken underbar tid. Hoppas att tonåren blir lika bra.

31 jul, 2012 20:53

Borttagen

Avatar


Jag saknar Nattskatta!

31 jul, 2012 21:05

1 2 3 ... 17 18 19 ... 45 46 47

Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!

Du får inte svara på den här tråden.