En dag utan dig, vore som tusen år - Draco <3 Hermione
Forum > Fanfiction > En dag utan dig, vore som tusen år - Draco <3 Hermione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ormtunga
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Ormtunga: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Ormtunga: Bra, kan inte uppskatta denna ff så mycket som vanlig eftersom jag ständigt oroas över att jag ska spy upp den lilla klunk nyponsoppa jag drack till frukost. (Är magsjuk). Krya? C: ♥ tack mår faktiskt redan bättre och kommersäkert gå till skolan i morgon. Vad bra c: mår nu helt bra!
13 maj, 2012 09:36 |
|
Hermia
Elev |
Awsome
Once a MADling, always a MADling 14 maj, 2012 16:24 |
|
Borttagen
|
*Aploderar*
14 maj, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ormtunga: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Ormtunga: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Ormtunga: Bra, kan inte uppskatta denna ff så mycket som vanlig eftersom jag ständigt oroas över att jag ska spy upp den lilla klunk nyponsoppa jag drack till frukost. (Är magsjuk). Krya? C: ♥ tack mår faktiskt redan bättre och kommersäkert gå till skolan i morgon. Vad bra c: mår nu helt bra! Fantastiskt att du har återhämtat dig! 14 maj, 2012 21:39 |
|
Ormtunga
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ormtunga: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Ormtunga: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av Ormtunga: Bra, kan inte uppskatta denna ff så mycket som vanlig eftersom jag ständigt oroas över att jag ska spy upp den lilla klunk nyponsoppa jag drack till frukost. (Är magsjuk). Krya? C: ♥ tack mår faktiskt redan bättre och kommersäkert gå till skolan i morgon. Vad bra c: mår nu helt bra! Fantastiskt att du har återhämtat dig! hahah aa
16 maj, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Awesome! Bevakar!
16 aug, 2012 22:20 |
|
Caty Delacour
Elev |
Fanficen är jättebra, men ärligt talat så är cirka 90% spamm och bara 10% fanficon, Snälla, sluta spamma!!
14 okt, 2012 14:51 |
|
RoseElm30771
Elev |
Jätte bra ! Bevakar
14 okt, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Kommer det mer?
14 okt, 2012 15:15 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Jag är jätteledsen att jag inte har skrivit på jättelänge :s Här kommer ett hopslängt kapitel:
Kapitel 8 ~ Hermione Thirsty? Hermione drar på sin klädnad under tystnad för att inte väcka de andra i hennes sovrum. Klockan är bara sju, men vadå då. Om man nu vaknar tidigt är det inte roligt att bara ligga still och lyssna på när andra snarkar. Hermione går som vanligt genom sin skolväska för att se om hon har med allt. Kollar på sitt schema. Nästan ingenting idag. Först av allt, vid nio, har hon trolldryckskonst med Slytherin, sedan vid tio är det talmagi, klockan elva är det örtlära, vid tolv är det lunch och lunchrast fram till klockan ett, och sedan vid ett är det förvanlingskonst med Hufflepuff, och sedan vid två är det trolldomshistoria. De slutar vi klockan tre. Fast tekniskt sätt, så är det inte slut, eftersom att det är en astronomilektion klockan tolv till klockan ett på natten. Hermione ser till att hon har drakskinnshandskarna och alla de andra böcker som skulle behövas. Helt plötsligt blir hon otroligt törstig. Hon tar glaset som står på hennes nattduksbord. Hon viskar tyst, för att inte väcka de andra, Aguamenti. Vatten sprutar från hennes trollstavsudd. Det slutar spruta när hon säger till den att sluta. Hon dricker upp allt vatten i två klunkar. Sedan går hon till Stora Salen, själv. ~
14 okt, 2012 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen