Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Hon är en Cavalier king charles spaniel. Förlåt, har inte tid att skriva... Gör inget, vi väntar! ♥ Tack! Kanske kommer nån gång i veckan men måste ju vara lite med Isla nu när hon är ny. Jag förstår dig! ♥ Så hunden fick heta Isla? Fint! Isla? Bra namn! Tjej eller Kille? 7 mar, 2012 15:26 |
|
Borttagen
|
Jenny ~ Flicka.
Linn ~ Vi fick henne för att hon har ett litet hjärtfel men om hon får leva lugnt kan hon leva lika länge som andra. Hon är redan fem år och var döpt så det var inte vi som döpte henne. Kommer nog kanske ett kap idag eller imorgon. 7 mar, 2012 19:23 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jenny ~ Flicka. Linn ~ Vi fick henne för att hon har ett litet hjärtfel men om hon får leva lugnt kan hon leva lika länge som andra. Hon är redan fem år och var döpt så det var inte vi som döpte henne. Kommer nog kanske ett kap idag eller imorgon. Naww, men vad synd! Hoppas att den mår bra då! Vad bra med nytt kapitel också! ![]()
7 mar, 2012 19:25
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 7 kl. 19:27
|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jenny ~ Flicka. Linn ~ Vi fick henne för att hon har ett litet hjärtfel men om hon får leva lugnt kan hon leva lika länge som andra. Hon är redan fem år och var döpt så det var inte vi som döpte henne. Kommer nog kanske ett kap idag eller imorgon. Naw stackars hund. Tur att den fick en till chans! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 7 mar, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Troligtvis kap idag. Annars tror jag imorgon.
7 mar, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jenny ~ Flicka. Linn ~ Vi fick henne för att hon har ett litet hjärtfel men om hon får leva lugnt kan hon leva lika länge som andra. Hon är redan fem år och var döpt så det var inte vi som döpte henne. Kommer nog kanske ett kap idag eller imorgon. Okeij! Oj! Stackars hund! Skrivet av Borttagen: Troligtvis kap idag. Annars tror jag imorgon. Okeij! Bra! *längtar* 7 mar, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Har fastnat lite. Är bara på 457 ord än så länge. Förlåt om det tar lång tid. Men jag försöker. Kanske idag.
8 mar, 2012 16:35 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har fastnat lite. Är bara på 457 ord än så länge. Förlåt om det tar lång tid. Men jag försöker. Kanske idag. Okej, säg till om du vill ha hjälp. c: ![]()
8 mar, 2012 16:55 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har fastnat lite. Är bara på 457 ord än så länge. Förlåt om det tar lång tid. Men jag försöker. Kanske idag. helt ok! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 8 mar, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: Har fastnat lite. Är bara på 457 ord än så länge. Förlåt om det tar lång tid. Men jag försöker. Kanske idag. helt ok! Okeij! *Längtar* 8 mar, 2012 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen