Vilien på Hogwarts!^•^
Forum > Fanfiction > Vilien på Hogwarts!^•^
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hope Potter
Elev |
Det blir lite kort..
------------------------------------------------------------------------------------------------ ~ Remus Lupin ~ Det var en av de bästa nätterna i mitt liv… Cassie gillar, gillar mig! Och.. Och.. VI KYSSTES! Jag är kär på riktigt nu. Blir man flickvän och pojkvän om man kysser varandra? Fan.. Varför frågade jag inte pappa? Nu blir jag sur på mig själv.. Kan jag skicka en uggla? Eller måste man säga sånt öga mot öga? Aja tillbaka till värkligheten. Efter att Cassie hade kysst mig så satt vi och myste på soffan i sällskapsrummet. Cassie är verkligen bra på att kyssas! Vi somnade nog efter ett tag för nu var det ljust ute och Cassie sov mot min axel samtidigt som jag hade sån där gul gugga i ögonen som man får efter att ha sovit. Sen hörde jag en bekant röst. "Remus!" viskade den ut i mörkret. "Oj..." viskade Kitty, rösten, som säkert trodde att jag sov.. Jag låg bara här med slutna ögon. "K-Kitty?" Frågade jag och gäspade. "Förlåt mig! Jag ville inte väcka dig! Eller jo, det ville jag... Du känner ju Jake eller hur?? Ni delar väl sovsal... eller hur?" Viskade Kitty ivrigt. "Uhh... Ja." Svarade jag lite förvirrat. "Yay! Då kan jag väl fråga dig en sak??" Fortsatte Kitty. "Visst..?" Sa jag frågande. "Gillar Jake mig? Alltså gillar mig mer än vänner??" Hon såg spänd ut när hon sa det sista.. Som om hon ville ha ett ja. ”Jag tror faktiskt att han är kär i dig, Kitty, men då menar jag att du inte får krossa hans hjärta.” Sa jag strängt. ”K-krossa hans hjärta? Vad menar du?” Frågade hon lesset. ”Hans förra flickvän gick ut med Paul i årsgruppen över samtidigt som hon var ihop med Jake. Han blev otröstlig i flera veckor.” Sa jag och kände mig lite elak igen.. Jag hade lovat Jake att inte berätta för någon. ”Nej det skulle jag ALDRIG göra! Sa hon hetsigt. ”Ta det lugnt Kitty, det trodde jag inte heller. Men det kan vara bra om du får veta.” Sa jag för att lugna henne. ”Det är snart frukost, jag ska gå upp och klä på mig.” Sa jag till henne. ”Cassie..” Sa jag och buffade på henne. ”Det är frukost snart så vi kanske ska byta kläder.” Han satte sig yrvaket upp och tittade sig förvånat omkring. Sen tittade hon på mig och log med hela sitt ansikt. ”Okej, Remus.” Sen såg hon Kitty och ställde sig upp, tog med sin skolväska och gick upp mot tjejernas sovsal med Kitty. Jag började plocka ihop mina saker och gick upp mot killarnas sovsal med ett leende på läpparna. CASSIE GILLAR, GILLAR MIG! Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
5 feb, 2012 10:54 |
|
AlexZz
Elev |
5 feb, 2012 11:02 |
|
Miss Black
Elev |
5 feb, 2012 11:04 |
|
Hope Potter
Elev |
5 feb, 2012 11:05 |
|
AlexZz
Elev |
5 feb, 2012 11:06 |
|
Hope Potter
Elev |
5 feb, 2012 11:10 |
|
AlexZz
Elev |
5 feb, 2012 11:14 |
|
Hope Potter
Elev |
5 feb, 2012 11:15 |
|
AlexZz
Elev |
5 feb, 2012 11:24 |
|
Hope Potter
Elev |
5 feb, 2012 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen