Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Gillar päronäpplen/äpplepäron eller vad de kallas.. Ogillar päronens skal, så äpplepärongrejerna är mumsiga!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 22:42 |
|
ikka
Elev |
Jag äter vanliga äpplen och päron jag C: Vet inte om jag har provat mellangrejen :o
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jan, 2011 22:57 |
|
mitchan
Lärare |
Skalet är det enda "goda" på päron ju.. Hatar päron i allmänhet, men skalet är sjukt roligt att äta. HAHA.
![]()
28 jan, 2011 23:02 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av mitchan: Skalet är det enda "goda" på päron ju.. Hatar päron i allmänhet, men skalet är sjukt roligt att äta. HAHA. Usch nej, det ger mig rysningar nerför ryggraden. >: "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 23:03 |
|
ikka
Elev |
Jag åt precis pizza! Älskar när pappa får för sig på kvällen att han är hungrig igen och värmer ica-pizzor xD Mums. (Där sprack min nästan hej-jag-är-nytigg-image)
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jan, 2011 23:18 |
|
soratanaka
Elev |
^ En aning, ja. Hahha, men jag skulle vara nyttig, sen kom min mormor med hennes jäkla fika-snacks-trerättersmiddag-fika-snacks-vanor. Argh.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 23:22 |
|
ikka
Elev |
^Åh. Det brukar vara så. Jag klarar mig jättebra enda tills någon bjuder mig på nått, haha.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 jan, 2011 23:31 |
|
KlaraLovegood
Elev |
Just nu äter jag på min tröja.
För ett För ett rationellt sinne är döden när allt kommer omkring, ingenting annat än nästa stora äventyr. 29 jan, 2011 09:16 |
|
WaitingRose
Elev |
Käkat mammas hembakade bröd med leverpastej och gurka med citronpeppar på.
Papoy! Papoy! 29 jan, 2011 10:32 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag sitter och äter frukost.
29 jan, 2011 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen