Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco
Hermione Blaise Fred Oliver Marcus James Scorpius Rose Lily 4 sep, 2012 23:02 |
|
PureSlytherin
Elev |
4 sep, 2012 23:07 |
|
Lurad
Elev |
Hedwig är ett namn jag älskar♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 6 sep, 2012 15:14 |
|
UIFmoa
Elev |
6 sep, 2012 15:27 |
|
Irma Pince
Elev |
Jag gillar extremt extremt exteremt mycket Ginny är så himla fint och så gillar jag Ron det passar honom perfekt!!!
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 6 sep, 2012 15:31 |
|
LaylaCatcher
Elev |
James, Lily, Rowena, Lucius, Bellatrix, Penelope, Luna, Salazar , Lavender, Cedric, Nicholas, Draco, Scorpius, Orca, Remus.
Imagination and dreaming is my life 6 sep, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Luna, Draco, Bellatrix och Hermione
6 sep, 2012 20:03 |
|
emmasagman
Elev |
luna lovegood..
så vackert! 7 sep, 2012 08:59 |
|
Borttagen
|
Luna och Hermione
7 sep, 2012 17:34 |
|
Olivizza
Elev |
Skrivet av DarkBells: Jag har alltid gillat Luna! Det betyder väl måne på latinska? Men i alla fall, jag har alltid älskat namnet Luna... Precis, Luna betyder måne "Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 24 sep, 2012 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen