Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nä, de ser bättre ut i kort hår
27 jul, 2012 21:37 |
|
lusianna
Elev |
nej
Lusianna 27 jul, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Jag blev nästan kär i George i fyrran. men tycker de passar bättre i kort, det var mest när jag var mindre jag tyckte så. Men gillar dom i långt hår.
27 jul, 2012 21:44 |
|
Cailine
Elev |
27 jul, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Ja, det gör dom verkligen
27 jul, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Ja, både i långt och kort, men Harry passar derimot inte i långt hår.
27 jul, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Fyran, året när ingen klippte sig
27 jul, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
Tja, dem har ju ganska långt hår i Harry potter filmen flammade bägaren, och enligt mig så är de inte speciellt snygga. Och så får de ju skägg också lite för tidigt. (flammande bägaren)
Så nej. Enligt mig är dem inte det. 27 jul, 2012 22:30 |
|
Miss_Green
Elev |
27 jul, 2012 22:50 |
|
LauraTree
Elev |
Tycker Fred och George är bäst i femman, Harry har okej hår i fyran, men Ron ska ha kort enligt mig
27 jul, 2012 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen