En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Superbra!
♏︎ 7 nov, 2011 16:42 |
|
.Ginny.
Elev |
7 nov, 2011 19:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Bara så att ni vet, så kan det ta ganska lång tid innan nästa kapitel. Jag har inte en aning om hur jag ska lösa det här, och det känns omöjligt att droppa ämnet nu, utan att det blir konstigt.
Fast antagligen kommer jag på något så fort jag skickat detta... 7 nov, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
okej
7 nov, 2011 20:01 |
|
Dini99
Elev |
En ny läsare:-) superbra♥ bevakar:-)
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 7 nov, 2011 20:08 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Dini99: En ny läsare:-) superbra♥ bevakar:-) Läsare och karaktär? Eller bara läsare? 7 nov, 2011 20:11 |
|
Borttagen
|
Hoppas du kommer på något, Luna.Lovegood! ♥
7 nov, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hoppas du kommer på något, Luna.Lovegood! ♥ Jaa, vi väntar. Men kom ihåg att du inte behöver stressa fram berättelsen. Gör det i din egen takt så att säga ^^ 7 nov, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hoppas du kommer på något, Luna.Lovegood! ♥ Jaa, vi väntar. Men kom ihåg att du inte behöver stressa fram berättelsen. Gör det i din egen takt så att säga ^^ Håller med de två ovanstående. Luna.Lovegood, stressa inte, det är bättre att du skriver sakta istället för snabbt. Vi väntar. ♥ 7 nov, 2011 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hoppas du kommer på något, Luna.Lovegood! ♥ Jaa, vi väntar. Men kom ihåg att du inte behöver stressa fram berättelsen. Gör det i din egen takt så att säga ^^ Håller med de två ovanstående. Luna.Lovegood, stressa inte, det är bättre att du skriver sakta istället för snabbt. Vi väntar. ♥ Sant. Stressa INTE! Vi har tålamod ♥ Vi väntar naturligtvis tills du hinner och har kommit på något! =) 7 nov, 2011 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen