@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
22 jan, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Kul att när man lägger sig ca 05:20 så blir man väckt 13:40 av lillasyster.. JAG VILL SOVA.
22 jan, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Min gitarrstämmare blev helt knäpp förut.. jag skulle stämma "E-strängen" men den visade att E:et var ett B# - som var vääääääldigt ostämt...
Den är helt konstig ibland... 22 jan, 2012 13:59 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av IamAK: jag vill ha en tidning men vill inte gå till affären bara för att köpa det. men jag behöver inget annat xD Köp godis, choklad eller cola jag har redan godis och choklad, och cola vill jag inte ha. 22 jan, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
Jag är med Weasley!
22 jan, 2012 14:10 |
|
Ida S
Lärare |
Rest in peace, Bärgarn ♥ jag och Blixten saknar dig massor ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 22 jan, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
Jag har bakat bullar och nu ska jag förvandla dem till semlor med hjälp av min magi ♥
22 jan, 2012 14:20 |
|
9te
Elev |
22 jan, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
22 jan, 2012 14:31 |
|
linnvendela
Elev |
Min lillasyster är gullig. Hon trodde att killar oftast har kortare hår än tjejer för att deras hår inte växer lika snabbt... xD
Jaha. 22 jan, 2012 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen