@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
30 sep, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
orkar ej duscha :<<<<<<<
30 sep, 2014 20:59 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Vildvittra: På bussen, två barn diskuterar. Barn 1 "Går bussarna på biogas?" Barn 2 "Biogas, har de det på bio?" Barn 1 "Nej, grön gas du vet." Barn 2 "Grön gas?" Barn 1 "Ja, grön gas. Till exempel persilja, kåldolmar och elaka slytherinare, sådant som är bra för miljön." hahaha omg x''DD ♥
30 sep, 2014 21:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Imorgon har jag min första och sista skoldag i Oktober. Suck.. Nästa gång jag får fa dit är 15. November. Buuhu..
Ända positiva men praktiken, och anledningen till att jag valde den platsen är att de har en rätt som heter Harry Potters magiska glassportion där. Jag har aldrig ens ätit på Restaurangen förut, så vad gör jag egentligen dit?? Jag och mina smarta val 30 sep, 2014 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-30 kl. 21:15
|
|
Fellrendión
Elev |
30 sep, 2014 21:14 |
|
cikki
Elev |
Min kompis ritade ett R på min axel helt plötslig idag.
wat 30 sep, 2014 21:18 |
|
Chaemy
Elev |
Nu har jag en bild på mig själv som profilbild. Inte den "söta" tjejen på alla dessa selfies. Nej, sådär ser jag ut. Så. Och jag tycker mycket mer om den än mina förra.
30 sep, 2014 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Nu har jag en bild på mig själv som profilbild. Inte den "söta" tjejen på alla dessa selfies. Nej, sådär ser jag ut. Så. Och jag tycker mycket mer om den än mina förra. Du är jättesöt 30 sep, 2014 22:14 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack så mycket!! Skrivet av Chaemy: Nu har jag en bild på mig själv som profilbild. Inte den "söta" tjejen på alla dessa selfies. Nej, sådär ser jag ut. Så. Och jag tycker mycket mer om den än mina förra. Du är jättesöt
30 sep, 2014 22:14 |
|
Fellrendión
Elev |
30 sep, 2014 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen