@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HEJ, JAG HAR INGA VÄNNER, GE MIG ERA VÄNNER. No. Just ignore me, ok? Om du vill bli vän med mig så skicka en uggla FÖRE vänförfrågan 30 sep, 2014 20:38 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: HEJ, JAG HAR INGA VÄNNER, GE MIG ERA VÄNNER. No. Just ignore me, ok? JAG KAN INTE GE DIG MINA VÄNNER FÖR JAG HAR INGA HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA. JAG ÄR TRÖTT. ALLT ÄR KUL WOHO. that's all I got to say 30 sep, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
delete. Yesbox, let us be friends forevaaah!
Kola Då kan du bli vän med mig och så kan du ge bort mig sen... nej vänta, just ignore that! 30 sep, 2014 20:41
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-30 kl. 20:42
|
|
Vildvittra
Elev |
På bussen, två barn diskuterar.
Barn 1 "Går bussarna på biogas?" Barn 2 "Biogas, har de det på bio?" Barn 1 "Nej, grön gas du vet." Barn 2 "Grön gas?" Barn 1 "Ja, grön gas. Till exempel persilja, kåldolmar och elaka slytherinare, sådant som är bra för miljön." "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 sep, 2014 20:42
Detta inlägg ändrades senast 2014-09-30 kl. 20:47
|
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: delete. Yesbox, let us be friends forevaaah! Kola Då kan du bli vän med mig och så kan du ge bort mig sen... nej vänta, just ignore that! Makes no sense... Or? MINDBLOWN ~~~ Skrivet av Vildvittra: På bussen, två barn diskuterar. Barn 1 "Går bussarna på biogas." Barn 2 "Biogas, har de det på bio?" Barn 1 "Nej, grön gas du vet." Barn 2 "Grön gas?" Barn 1 "Ja, grön gas. Till exempel persilja, kåldolmar och elaka slytherinare, sådant som är bra för miljön." "Du kan inte rösta på fler inlägg idag!"... Men gud, det där ska bli mina barn. cx that's all I got to say 30 sep, 2014 20:45 |
|
Trädkatten
Elev |
30 sep, 2014 20:47 |
|
Borttagen
|
Kola No, true daaatt.
30 sep, 2014 20:47 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Jag har tråååkigt, jag är huuungrig och jag har matteprooov imorgon. Omg jag har blivit en tonåring
30 sep, 2014 20:48 |
|
yerAwizardThea
Elev |
30 sep, 2014 20:55 |
|
Jacko
Elev |
30 sep, 2014 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen