Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17984 17985 17986 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Behöver något att göra. Behöver ett projekt. Behöver en cosplay. Vem ska jag göra?
mig
... nä, jk

30 sep, 2014 19:07

Boba
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Boba:
En polisbil åkte runt på gångvägarna nedanför min "gamla" skola idag när jag gick hem från min nuvarande skola. När bilen passerade mig mötte jag en gammal man som frågade mig om det var jag som hade gjort något brottsligt. Jag skakade bara på huvudet och log lite grann, men kunde inte låta bli att tycka att det var en konstig fråga. Jag tror visserligen inte att gubben var seriös, men ändå. :p

Du skulle ha sagt ja. XD

Haha, kanske det. Undrar hur han hade reagerat då. X)
Men jag är inte så förtjust i att prata med folk jag inte känner, i alla fall inte ansikte mot ansikte. När jag väl ska göra det får jag hjärnsläpp och kommer inte på något att säga, det blir bara ett fjuttigt svar på frågan. Det är kanske något jag får öva på... c:

30 sep, 2014 19:12

yerAwizardThea
Elev

Avatar

+1


Boba alltså jag har ALLTID trott att du var minst 16. Eller iaf äldre än mig. o-o
Du verkar så mogen and stuff
*avundas dig*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

30 sep, 2014 19:18

Borttagen

Avatar


matte diaaagggnnooossss

yuck

30 sep, 2014 19:24

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Hemmaaa!! Eller ja på svensk mark iaf ^^ 3 timmar tills flyget hem går!! Vänta vänta xD

Inte kul i Rom??

30 sep, 2014 19:25

Borttagen

Avatar


seikeeeeeeeee ♥

30 sep, 2014 19:25

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Gawd. Jag måste se till att skaffa irl vänner som är någotsånär sociala...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

30 sep, 2014 19:27

Borttagen

Avatar


HEJ, JAG HAR INGA VÄNNER, GE MIG ERA VÄNNER.
No. Just ignore me, ok?

30 sep, 2014 19:36

Borttagen

Avatar


det är i såna här tillfällen jag behöver fara ut på länk. jag måste springa va mig på något sätt. men såklart är det just i såna här tillfällen som jag inte kan fara ut på länk.

30 sep, 2014 19:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
HEJ, JAG HAR INGA VÄNNER, GE MIG ERA VÄNNER.
No. Just ignore me, ok?

NU HAR DU EN VÄN. EN RÖDHÅRIG EN DESSUTOM.
jag, alltså. hahaha.

30 sep, 2014 20:37

1 2 3 ... 17984 17985 17986 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.