@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Hemmaaa!! Eller ja på svensk mark iaf ^^ 3 timmar tills flyget hem går!! Vänta vänta xD
30 sep, 2014 17:49 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2014 17:52 |
|
Kim Potter
Elev |
30 sep, 2014 18:00 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Do it B) Okay, but you have to give me some information B) Som när du slutar skolan ch om du har andra aktiviteter ^^ Sedan är det bara att planera!
30 sep, 2014 18:03 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Boba: En polisbil åkte runt på gångvägarna nedanför min "gamla" skola idag när jag gick hem från min nuvarande skola. När bilen passerade mig mötte jag en gammal man som frågade mig om det var jag som hade gjort något brottsligt. Jag skakade bara på huvudet och log lite grann, men kunde inte låta bli att tycka att det var en konstig fråga. Jag tror visserligen inte att gubben var seriös, men ändå. :p Du skulle ha sagt ja. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 sep, 2014 18:15 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Haha, jaaaa x) Skrivet av Borttagen: Jag vill klippa håret kort, men kommer aldrig våga xD Ska vi peppa varandra?? >.< Okej! Pepp! Pepp! Pepp! Pepp! Pepp! Pepp! Pepp! ![]()
30 sep, 2014 18:34 |
|
yerAwizardThea
Elev |
30 sep, 2014 18:57 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Tydligen är en snubbe som jag har snackat med ett tag 17 o.o I'm feeling small atm... 17? Bara barnet! *Känner sig gammal*
30 sep, 2014 18:58 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Klaestron: Yeah men jag är ju bara 14 x3Skrivet av yerAwizardThea: Tydligen är en snubbe som jag har snackat med ett tag 17 o.o I'm feeling small atm... 17? Bara barnet! *Känner sig gammal*
30 sep, 2014 19:01 |
|
Ithrenniel
Elev |
30 sep, 2014 19:03 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen