@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Känns helt fruktansvärt att vara hemma från New York.
JAG HÖR INTE HEMMA HÄR, JAG SKA BO I LONDON ELLER NEW YORK 30 sep, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Nej. Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Nooooh!!!!! :c Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Varför det? D: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. NEEJ! Skrivet av Syrup: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. DON'T YOU DARE! Snälla stanna! Jag kind of måste om jag tänkte få bra betyg i skolan :3 Jag skippar hobbyer och skiter i att göra läxor bara för att jag helatiden är inne på datorn, en massa forum, sociala medier osv cx 30 sep, 2014 17:39 |
|
Syrup
Elev |
Lama jo men då kanske det är ganska smart. Men kan man inte annars göra som så att man planerar när man ska vara på datorn och när man pluggar? Så att man har tid åt båda?
30 sep, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Nej. Skrivet av Siriusis: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Nooooh!!!!! :c Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Varför det? D: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. NEEJ! Skrivet av Syrup: Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. DON'T YOU DARE! Snälla stanna! Jag kind of måste om jag tänkte få bra betyg i skolan :3 Jag skippar hobbyer och skiter i att göra läxor bara för att jag helatiden är inne på datorn, en massa forum, sociala medier osv cx Okej, men jag vill fortfarande inte 30 sep, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Syrup, Jaaa, kanske det :3 Är ju typ expert på att göra schemor osv x) (y)
30 sep, 2014 17:42 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill klippa håret kort, men kommer aldrig våga xD Ska vi peppa varandra?? >.< ![]()
30 sep, 2014 17:44 |
|
Klaestron
Elev |
ordinerad av läkare att vila och hålla tyst, då har man Harry Potter-maraton hela dagen och stickar wiiiiiiiiiiie
30 sep, 2014 17:46 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Syrup, Jaaa, kanske det :3 Är ju typ expert på att göra schemor osv x) (y) Jag kan göra det åt dig B)
30 sep, 2014 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Haha, jaaaa x)Skrivet av Borttagen: Jag vill klippa håret kort, men kommer aldrig våga xD Ska vi peppa varandra?? >.< 30 sep, 2014 17:48 |
|
Kim Potter
Elev |
30 sep, 2014 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen