@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Boba
Elev |
En polisbil åkte runt på gångvägarna nedanför min "gamla" skola idag när jag gick hem från min nuvarande skola. När bilen passerade mig mötte jag en gammal man som frågade mig om det var jag som hade gjort något brottsligt. Jag skakade bara på huvudet och log lite grann, men kunde inte låta bli att tycka att det var en konstig fråga. Jag tror visserligen inte att gubben var seriös, men ändå. :p
30 sep, 2014 17:14 |
|
Chaemy
Elev |
Jag funderar på att ta bort hyllningen på min profil
30 sep, 2014 17:17 |
|
Borttagen
|
Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske.
30 sep, 2014 17:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: TheFifthMarauder: Copy that (literally) cx Jag ger dig mitt användarnamn när jag har lyckats komma på vad det var eller när jag skapat ens ny ;3 okej, bra :3
30 sep, 2014 17:17 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Solkatten: Ja, jo..kändes konstigt bara xD Skrivet av LauraTree: Skrivet av Solkatten: Åka skridskor..i september? :0 På torsdag är det friluftsdag. Man fick välja mellan tre olika saker att göra och jag valde att åka skridskor. I en ishall. 30 sep, 2014 17:17 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Nej. 30 sep, 2014 17:21 |
|
Siriusis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. Nooooh!!!!! :c Hai 30 sep, 2014 17:24 |
|
Chaemy
Elev |
30 sep, 2014 17:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. NEEJ! 30 sep, 2014 17:26 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska kanske sluta vara inne på mugglis. Kanske.... Kaaanske. DON'T YOU DARE! Snälla stanna!
30 sep, 2014 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen