@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
NÅGON ROLIG MÄNNISKA SOM VILL SKYPA?
Hai 30 sep, 2014 16:49 |
|
Syrup
Elev |
Min mamma frågade vad hon skulle köpa, och jag svarar oseriöst "hårfärg". Pappa gensvarar mig med att säga:
"Ja! Blont va? Du kan ha slingor, det är skitsnyggt!" och jag är inte säker på om han är allvarlig eller inte O.O
30 sep, 2014 16:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Fellrendión JAG VILL SKYPA MED DIG MED. Noooo! D: Men egentligen borde det ju gå ändå... Det blir ju inte lika kul men Typ en vanlig webbkamera... :p Hur beskriver man??? Jag vet inte vad som hände. De fungerade för oss men inte för mig och min kusin. Det fungerar när man pratar men man ser inte min bild... T_T
30 sep, 2014 16:53 |
|
Borttagen
|
pissnödig så in i helvete.
30 sep, 2014 16:55 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Åh nej! Den måste funka!! Annars blir ju jag ledsen :cSkrivet av Chaemy: Fellrendión JAG VILL SKYPA MED DIG MED. Noooo! D: Men egentligen borde det ju gå ändå... Det blir ju inte lika kul men Typ en vanlig webbkamera... :p Hur beskriver man??? Jag vet inte vad som hände. De fungerade för oss men inte för mig och min kusin. Det fungerar när man pratar men man ser inte min bild... T_T
30 sep, 2014 16:58 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Sitter på flyget nu o surfar på flygets wifi.... känns jättekonstig xD har aldrig varit med om det förut, är första gången det här xD wieeeerd Whaaaaat? Internet på flygplan?! O_o Jag måste på semester. Typ nu. haha japp!! Sjukt wierd men sant xD 30 sep, 2014 16:58 |
|
LIA15
Elev |
Jag typ fangirlar ihjäl mig över en massa HP-grejer som jag hittade på internet. Ahhhhhhhhhhhhhhhhh....
30 sep, 2014 16:59 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Åh nej! Den måste funka!! Annars blir ju jag ledsen :c Skrivet av Chaemy: Fellrendión JAG VILL SKYPA MED DIG MED. Noooo! D: Men egentligen borde det ju gå ändå... Det blir ju inte lika kul men Typ en vanlig webbkamera... :p Hur beskriver man??? Jag vet inte vad som hände. De fungerade för oss men inte för mig och min kusin. Det fungerar när man pratar men man ser inte min bild... T_T Jag också! D':
30 sep, 2014 17:04 |
|
Siriusis
Elev |
30 sep, 2014 17:10 |
|
Nightlock
Elev |
Min bästis kom nyss hem från Turkiet och jag ska mörda henne för hon är typ värsta pepparkakan nu och så står jag där bredvid henne vit som ett spöke
![]()
30 sep, 2014 17:12 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen