@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG SKA KANSKE BESTÄLLA TRÖJOR FRÅN ETSY
band-tröjor yey bara mamma är på gott humör ikväll xD (någon som brukar/har beställt från etsy? är det en bra sajt tycker ni? för av vad jag har läst så är det toppen) 30 sep, 2014 16:04 |
|
Fellrendión
Elev |
30 sep, 2014 16:09 |
|
Hapo
Elev |
Jag! Var jäääättelänge sen jag rollade dock =) 30 sep, 2014 16:12 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Vad. Händer. Med. Mig. ??? Varför tycker jag att jag är så jäkla ful? Du är inte ful. Du är jättefin! Tack så mycket! ♥ (detsamma!!)
30 sep, 2014 16:12 |
|
yerAwizardThea
Elev |
30 sep, 2014 16:18 |
|
Borttagen
|
30 sep, 2014 16:28 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Chaemy: Vad. Händer. Med. Mig. ??? Varför tycker jag att jag är så jäkla ful? Du är inte ful. Du är jättefin! Tack så mycket! ♥ (detsamma!!) C: JAG VILL SKYPA MES DIG NÄSTA HELG MEN MIN KAMERA ÄR SÖNDER. T_T
30 sep, 2014 16:29 |
|
Chaemy
Elev |
Fellrendión
JAG VILL SKYPA MED DIG MED. Noooo! D: Men egentligen borde det ju gå ändå... Det blir ju inte lika kul men
30 sep, 2014 16:47 |
|
Borttagen
|
Ska *kanske* klippa håret nästa vecka.
30 sep, 2014 16:48 |
|
Borttagen
|
aj satan min arm gör ännu mer ont idag ju.
30 sep, 2014 16:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen