@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Dagens projekt - Möblera om rummet och stooorstäda
är snart klart! Håller på att rensa ut en massa gamla cd-skivor och singlar haha. och sen ska alla dvd:er och böcker in på den hyllan. och så ska den ena byrån bytas mot en nästan exakt likadan byrå som mamma och pappa har. bara att den är liiite större. och sen i veckan ska jag handla någon slags hylla så jag kan hänga upp tv och dvd. och sen upp med tavlor och spegeln. hehe
22 jan, 2012 12:53 |
|
Olivizza
Elev |
Jag har så tråkigt att jag nästan skulle kunna göra vad som helst, bara någon sa åt mig vad.
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 22 jan, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
I'm tired... Can't we just be death eaters?
22 jan, 2012 13:03 |
|
IamAK
Elev |
jag vill ha en tidning men vill inte gå till affären bara för att köpa det. men jag behöver inget annat xD
22 jan, 2012 13:07 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av IamAK: jag vill ha en tidning men vill inte gå till affären bara för att köpa det. men jag behöver inget annat xD Köp godis, choklad eller cola
22 jan, 2012 13:10 |
|
Fenrir
Elev |
22 jan, 2012 13:32 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
22 jan, 2012 13:33 |
|
Borttagen
|
Jag är sugen på glaaaaaaaaaaaaaass !
22 jan, 2012 13:50 |
|
Solkatten
Elev |
Det blir Krabbelurer (stavning?) till fikat
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 13:52 |
|
Borttagen
|
Kinamaaaat till middag i kväll ♥
22 jan, 2012 13:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen