@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Beben: Tack, jag tyckte inte det heller men nu mår jag ärligt talat illa av att se mitt ansikte.. Skrivet av Chaemy: Du är absolut inte ful!! Vad. Händer. Med. Mig. ??? Varför tycker jag att jag är så jäkla ful?
30 sep, 2014 15:17 |
|
Beben
Elev |
Sånt är jobbigt.. Det var så med mig för ett tag sen, men jag började göra saker som gjorde mig glad, och började säga (och lyssna på) att jag var fin.
30 sep, 2014 15:18 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Beben: Jag hoppas att det går över för mig med! Men tack!Sånt är jobbigt.. Det var så med mig för ett tag sen, men jag började göra saker som gjorde mig glad, och började säga (och lyssna på) att jag var fin.
30 sep, 2014 15:33 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Chaemy: Det gör nog det.Skrivet av Beben: Jag hoppas att det går över för mig med! Men tack! Sånt är jobbigt.. Det var så med mig för ett tag sen, men jag började göra saker som gjorde mig glad, och började säga (och lyssna på) att jag var fin. Och jag säger det igen - om du behöver skriva av dig så är det bara att uggla mig! 30 sep, 2014 15:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten: Jag skulle vilja åka flygplan... har aldrig gjort det. [/quote Då är vi två om det har aldrig åkt flygplan jag heller Flyga är så himla läbbigt. Förstår inte hur man kan vilja. O_o Det både ser läskigt ut och är. Skrivet av Chaemy: Vad. Händer. Med. Mig. ??? Varför tycker jag att jag är så jäkla ful? Du är inte ful. Du är jättefin!
30 sep, 2014 15:38 |
|
Siriusis
Elev |
JAG KOMMER ÄLSKA DIG NÄR JORDEN GÅTT UNDER
FÖR JAG KOMMER ALDRIG DÖ, NEJ Hai 30 sep, 2014 15:54 |
|
yerAwizardThea
Elev |
30 sep, 2014 15:58 |
|
Siriusis
Elev |
30 sep, 2014 15:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
30 sep, 2014 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag vill klippa håret kort, men kommer aldrig våga xD
30 sep, 2014 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen