Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17974 17975 17976 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
Har ni tänk på att vi alla är stjärnstoft?
Jag är stjärnstoft. Min macka är stjärnstoft. Datorn jag skriver det här på är av stjärnstoft.
Alla vi älskar, alla vänner, alla de man avskyr, är stjärnstoft.
Sorry för att vara onödigt djup

Läst Guldkompassen?
Nä, tar den upp det här ämnet? :o

Utan att avslöja för mycket kan man säga att en del radikala tror att hela världen är uppbyggd av stoft, som om jag minns rätt är gamla stjärnor
Aha c: Jag försökte läsa den när jag gick i femman men svenska översättningen är dålig, så orkade inte fortsätta, ska försöka läsa den på engelska nån gång c:

29 sep, 2014 21:19

Solkatten
Elev

Avatar


På torsdag är det friluftsdag. Man fick välja mellan tre olika saker att göra och jag valde att åka skridskor. Ska bli så kul! Vet inte hur många år sedan det var jag gjorde det... o.o Kommer nog ramla en hel del. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 sep, 2014 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Anne Potter:
Igår var det min ettårsdag på mugglis.



grattis!

skriver faktiskt på mitt tvåårsdag-på-mugglis tal x´D

29 sep, 2014 21:25

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
På torsdag är det friluftsdag. Man fick välja mellan tre olika saker att göra och jag valde att åka skridskor. Ska bli så kul! Vet inte hur många år sedan det var jag gjorde det... o.o Kommer nog ramla en hel del. xD
Åka skridskor..i september? :0

29 sep, 2014 21:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Solkatten:
På torsdag är det friluftsdag. Man fick välja mellan tre olika saker att göra och jag valde att åka skridskor. Ska bli så kul! Vet inte hur många år sedan det var jag gjorde det... o.o Kommer nog ramla en hel del. xD
Åka skridskor..i september? :0

I en ishall.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 sep, 2014 21:45

yerAwizardThea
Elev

Avatar


NU HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT MINA NYA ADIDASBYXOR ♥
Så jag har längtat :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

29 sep, 2014 21:56

Frivolt
Elev

Avatar


Om ett dygn är jag äntligen hemma igen ♥♥ längtar så jag spricker! !

29 sep, 2014 22:06

yerAwizardThea
Elev

Avatar


KAN NÅGON KOMMA OCH KRAMA MIG?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

29 sep, 2014 22:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
KAN NÅGON KOMMA OCH KRAMA MIG?


Kram

29 sep, 2014 22:16

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av yerAwizardThea:
KAN NÅGON KOMMA OCH KRAMA MIG?


Kram
Tack ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

29 sep, 2014 22:17

1 2 3 ... 17974 17975 17976 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.