@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Aha c: Jag försökte läsa den när jag gick i femman men svenska översättningen är dålig, så orkade inte fortsätta, ska försöka läsa den på engelska nån gång c:Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Nä, tar den upp det här ämnet? :o Skrivet av cikki: Har ni tänk på att vi alla är stjärnstoft? Jag är stjärnstoft. Min macka är stjärnstoft. Datorn jag skriver det här på är av stjärnstoft. Alla vi älskar, alla vänner, alla de man avskyr, är stjärnstoft. Sorry för att vara onödigt djup Läst Guldkompassen? Utan att avslöja för mycket kan man säga att en del radikala tror att hela världen är uppbyggd av stoft, som om jag minns rätt är gamla stjärnor 29 sep, 2014 21:19 |
|
Solkatten
Elev |
På torsdag är det friluftsdag. Man fick välja mellan tre olika saker att göra och jag valde att åka skridskor.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2014 21:21 |
|
Borttagen
|
grattis! skriver faktiskt på mitt tvåårsdag-på-mugglis tal x´D 29 sep, 2014 21:25 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Solkatten: Åka skridskor..i september? :0 På torsdag är det friluftsdag. Man fick välja mellan tre olika saker att göra och jag valde att åka skridskor. 29 sep, 2014 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Solkatten: Åka skridskor..i september? :0 På torsdag är det friluftsdag. Man fick välja mellan tre olika saker att göra och jag valde att åka skridskor. I en ishall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 sep, 2014 21:45 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 sep, 2014 21:56 |
|
Frivolt
Elev |
Om ett dygn är jag äntligen hemma igen ♥♥
29 sep, 2014 22:06 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 sep, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
29 sep, 2014 22:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 sep, 2014 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen