@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Ja, det måste vi cxSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig jättemycket med! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Aw, tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAH AWSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset sanna1324567: aww, jag med önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks.. btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx Jaa, jag såg det!! Grattis Btw, vad sa de till er på signeringen? Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig* Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY* RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig'' Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta'' Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..'' vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...) så vi bestämde oss för att skita i det xD men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå! Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD hahah det är bra det xD sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät... omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!! (läste det nyss) det var så lite så ;3♥ Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart. ja, för jag saknar dig grymt mycket. asså vi får skypa eller något någon dag xD 29 sep, 2014 20:58 |
|
Chaemy
Elev |
29 sep, 2014 20:59 |
|
Anne Potter
Elev |
29 sep, 2014 21:00 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Ja, det måste vi cx Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig jättemycket med! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Aw, tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAH AWSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset sanna1324567: aww, jag med önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks.. btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx Jaa, jag såg det!! Grattis Btw, vad sa de till er på signeringen? Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig* Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY* RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig'' Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta'' Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..'' vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...) så vi bestämde oss för att skita i det xD men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå! Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD hahah det är bra det xD sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät... omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!! (läste det nyss) det var så lite så ;3♥ Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart. ja, för jag saknar dig grymt mycket. asså vi får skypa eller något någon dag xD - - - > katriyrjaenheikkiveman <- - -
29 sep, 2014 21:06 |
|
Fellrendión
Elev |
29 sep, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
Bra parodi på F! ju! XD 29 sep, 2014 21:10 |
|
cikki
Elev |
Har ni tänk på att vi alla är stjärnstoft?
Jag är stjärnstoft. Min macka är stjärnstoft. Datorn jag skriver det här på är av stjärnstoft. Alla vi älskar, alla vänner, alla de man avskyr, är stjärnstoft. Sorry för att vara onödigt djup 29 sep, 2014 21:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Har ni tänk på att vi alla är stjärnstoft? Jag är stjärnstoft. Min macka är stjärnstoft. Datorn jag skriver det här på är av stjärnstoft. Alla vi älskar, alla vänner, alla de man avskyr, är stjärnstoft. Sorry för att vara onödigt djup Läst Guldkompassen? 29 sep, 2014 21:12 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nä, tar den upp det här ämnet? :oSkrivet av cikki: Har ni tänk på att vi alla är stjärnstoft? Jag är stjärnstoft. Min macka är stjärnstoft. Datorn jag skriver det här på är av stjärnstoft. Alla vi älskar, alla vänner, alla de man avskyr, är stjärnstoft. Sorry för att vara onödigt djup Läst Guldkompassen? 29 sep, 2014 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Skrivet av Borttagen: Nä, tar den upp det här ämnet? :o Skrivet av cikki: Har ni tänk på att vi alla är stjärnstoft? Jag är stjärnstoft. Min macka är stjärnstoft. Datorn jag skriver det här på är av stjärnstoft. Alla vi älskar, alla vänner, alla de man avskyr, är stjärnstoft. Sorry för att vara onödigt djup Läst Guldkompassen? Utan att avslöja för mycket kan man säga att en del radikala tror att hela världen är uppbyggd av stoft, som om jag minns rätt är gamla stjärnor 29 sep, 2014 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen