Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 17972 17973 17974 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
sanna1324567: aww, jag med
önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks..
btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då
btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx
Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset Ville säga hejdå, men mamma ville tydligen inte vänta längre haha ...
Jaa, jag såg det!! Grattis

Btw, vad sa de till er på signeringen? Gav ni äggen?

Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig*
Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY*
RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig''
Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta''
Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..''

vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...)
så vi bestämde oss för att skita i det xD
men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD
HAHAHAH AW
Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå!
Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD

hahah det är bra det xD
sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD

och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät...
HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333

omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!!
(läste det nyss)
Aw, tack!

det var så lite så ;3♥

Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart.

29 sep, 2014 20:28

Borttagen

Avatar


Jag vill rolla, vill någon annan rolla? Rolla med mig.

29 sep, 2014 20:30

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
sanna1324567: aww, jag med
önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks..
btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då
btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx
Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset Ville säga hejdå, men mamma ville tydligen inte vänta längre haha ...
Jaa, jag såg det!! Grattis

Btw, vad sa de till er på signeringen? Gav ni äggen?

Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig*
Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY*
RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig''
Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta''
Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..''

vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...)
så vi bestämde oss för att skita i det xD
men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD
HAHAHAH AW
Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå!
Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD

hahah det är bra det xD
sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD

och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät...
HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333

omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!!
(läste det nyss)
Aw, tack!

det var så lite så ;3♥

Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart.

ja, för jag saknar dig grymt mycket.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

29 sep, 2014 20:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
sanna1324567: aww, jag med
önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks..
btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då
btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx
Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset Ville säga hejdå, men mamma ville tydligen inte vänta längre haha ...
Jaa, jag såg det!! Grattis

Btw, vad sa de till er på signeringen? Gav ni äggen?

Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig*
Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY*
RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig''
Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta''
Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..''

vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...)
så vi bestämde oss för att skita i det xD
men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD
HAHAHAH AW
Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå!
Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD

hahah det är bra det xD
sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD

och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät...
HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333

omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!!
(läste det nyss)
Aw, tack!

det var så lite så ;3♥

Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart.

ja, för jag saknar dig grymt mycket.
Saknar dig jättemycket med!

29 sep, 2014 20:36

Borttagen

Avatar


Har gjort en väldigt fab t-shirt xD All by myself.

29 sep, 2014 20:48

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag är trött. Jag vet inte om jag orkar skriva mer på min Battle Royale-nyhetsartikel...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

29 sep, 2014 20:50

AlexZz
Elev

Avatar


I swear to whatever random power's out there att någon gång kommer jag vinna över Vergo i duell. It will happen eventually. Det har det säkert redan och jag har bara missat det. IT WILL HAPPEN. *inhales* *exhales* Jag är lugn.

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

29 sep, 2014 20:52

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder:
sanna1324567: aww, jag med
önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks..
btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då
btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx
Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset Ville säga hejdå, men mamma ville tydligen inte vänta längre haha ...
Jaa, jag såg det!! Grattis

Btw, vad sa de till er på signeringen? Gav ni äggen?

Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig*
Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY*
RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig''
Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta''
Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..''

vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...)
så vi bestämde oss för att skita i det xD
men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD
HAHAHAH AW
Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå!
Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD

hahah det är bra det xD
sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD

och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät...
HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333

omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!!
(läste det nyss)
Aw, tack!

det var så lite så ;3♥

Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart.

ja, för jag saknar dig grymt mycket.
Saknar dig jättemycket med!

asså vi får skypa eller något någon dag xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

29 sep, 2014 20:54

Borttagen

Avatar


kom just på att det är skola imorgon också. och dagen efter det. och dagen efter det. och dagen efter det. sen först är det helg.

uuuuuuuuuuuuuuh kill me now

29 sep, 2014 20:55

Anne Potter
Elev

Avatar


Igår var det min ettårsdag på mugglis.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F67.media.tumblr.com%2F20838430fc0aefcfb9513863a8b9bc5d%2Ftumblr_inline_ni5jraMrun1smxto4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2F20%2F8c%2F5e%2F208c5ef5302c1884d3f04813f1c23732.gif

29 sep, 2014 20:58

1 2 3 ... 17972 17973 17974 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.