@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Aw, tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAH AWSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset sanna1324567: aww, jag med önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks.. btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx Jaa, jag såg det!! Grattis Btw, vad sa de till er på signeringen? Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig* Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY* RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig'' Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta'' Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..'' vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...) så vi bestämde oss för att skita i det xD men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå! Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD hahah det är bra det xD sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät... omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!! (läste det nyss) det var så lite så ;3♥ Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart. 29 sep, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag vill rolla, vill någon annan rolla? Rolla med mig.
29 sep, 2014 20:30 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Aw, tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAH AWSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset sanna1324567: aww, jag med önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks.. btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx Jaa, jag såg det!! Grattis Btw, vad sa de till er på signeringen? Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig* Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY* RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig'' Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta'' Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..'' vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...) så vi bestämde oss för att skita i det xD men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå! Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD hahah det är bra det xD sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät... omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!! (läste det nyss) det var så lite så ;3♥ Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart. ja, för jag saknar dig grymt mycket.
29 sep, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig jättemycket med!Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Aw, tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAH AWSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset sanna1324567: aww, jag med önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks.. btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx Jaa, jag såg det!! Grattis Btw, vad sa de till er på signeringen? Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig* Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY* RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig'' Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta'' Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..'' vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...) så vi bestämde oss för att skita i det xD men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå! Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD hahah det är bra det xD sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät... omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!! (läste det nyss) det var så lite så ;3♥ Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart. ja, för jag saknar dig grymt mycket. 29 sep, 2014 20:36 |
|
Borttagen
|
Har gjort en väldigt fab t-shirt xD All by myself.
29 sep, 2014 20:48 |
|
Fellrendión
Elev |
29 sep, 2014 20:50 |
|
AlexZz
Elev |
I swear to whatever random power's out there att någon gång kommer jag vinna över Vergo i duell. It will happen eventually. Det har det säkert redan och jag har bara missat det. IT WILL HAPPEN. *inhales* *exhales* Jag är lugn.
. .
29 sep, 2014 20:52 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Saknar dig jättemycket med! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: ♥Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Aw, tack! Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAHAHAH NEJMEN GUD ♥333 Skrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: HAHAHAH AWSkrivet av Borttagen: Skrivet av TheFifthMarauder: Jaa, förlåååt, men mamma typ drog med mig från Fryshuset sanna1324567: aww, jag med önskar att min tidsvändare fungerade; hade så använt den för att åka tillbaks.. btw 1, vart tog du vägen efter signeringen? såg inte dig någonstans och hann inte säga hej då btw 2: seike och jenziih retweetade mig och jenziih favoritmarkerade ett tweet... tror jag ska börja tweeta lite mer cx Jaa, jag såg det!! Grattis Btw, vad sa de till er på signeringen? Linder. Heej? *såg skräckslaget på mig* Jenziih: *såg skräckslaget på mig och flyttade sig närmare RAY* RAY: '' Det är okej, det kommer ordna sig'' Seike: *skrattar åt mig* Det är okej, man ska gråta'' Yohio: *håller sig för att inte skratta åt mig* ''jaa..'' vi gav dem inte äggen för jag hade ju lite panik i kön (... gud vilket bra intryck du fick av mig efter konserten...) så vi bestämde oss för att skita i det xD men asså jag blev stoppad två gånger innan jag fick gå fram till bordet för jag var tvungen att ''andas och lugna mig'' som Pelle så fint uttryckte det XD Nejmen gud, jag var ju också helt förstörd, jag tycker om dig ändååå! Men haha, både vakten innan man fick gå in till signeringsbordet och hon efter signeringsbordet ba "MÅR DU BRA? ÄR DU OKEJ?" för att jag grät och hyperventilerade så mycket xD hahah det är bra det xD sen efter att vi fått våra saker signerat blev Yohio förvirrad för det var någon brud som kom för snabbt så mina och hennes saker blandades ihop och Yohio blev helt: ''Vems är detta? vad är detta? vad i...?!'' och seike satt och skrattade åt oss medan jag, Yohio och tjejen försökte hitta vad som var vems xD och Heikki såg dömande på mig och Alma medan Alma försökte lugna ner mig och sen skrämde han några och jag satt som någon psykopat och skratt-grät... omg, vad bra du skrev om seremedy-konserten!! (läste det nyss) det var så lite så ;3♥ Men vi måste träffas på typ en Kerbera-konsert eller något. Snart. ja, för jag saknar dig grymt mycket. asså vi får skypa eller något någon dag xD
29 sep, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
kom just på att det är skola imorgon också. och dagen efter det. och dagen efter det. och dagen efter det. sen först är det helg.
uuuuuuuuuuuuuuh kill me now 29 sep, 2014 20:55 |
|
Anne Potter
Elev |
29 sep, 2014 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen