@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jac
Elev |
22 jan, 2012 12:25 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av joel9324: Men så är det ju med 4D...?Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Jag har gått på 4D men vad är 5D? 5D är typ, fläkt, fysiska grejer (alltså att Biostolen följer med i filmen och så.. Man har på sig vanliga 3D glasögon, det fläktar och stolen rör på sig jättemycket! Haha, jag tog en Bergochdalbana film
22 jan, 2012 12:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag har då lärt mig HEEEEELT FEEEEL!
Äntligen ett lexikon så man förstår vad datanissarna pratar om: Backup - ligga på mage. DVD - det var det. E-post - långsammare än både A-post och B-post. Fildelning - en 1/2 liter var. Laptop - mössa på same. Modem - motsats till ödem. SD-kort - idolbild på Jimmy Åkesson. USB - landet som kommer efter USA. Bluetooth... - hos den som ätit blåbär. Gränssnitt - knivslagsmål i Tornedalen. Hemsida - gavel på huset. Internminne - anekdot från Kumla. Megahertz - stor biluthyrningsfirma. Metataggar - fiskekrokar. Moderkort - bild på lilla mamma. Plattskärm - när man suttit på kepsen. SMS - som PMS fast efteråt. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 jan, 2012 12:31 |
|
Solkatten
Elev |
Vad menas med reblogga saker på Tumblr?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 12:33 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: man trycker på reblog på en post någon gjort/rebloggat, så dyker den upp på sin egna tumblr!Vad menas med reblogga saker på Tumblr? 22 jan, 2012 12:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Jac: Kan jag få era tumblr namn? Jag heter My love life now. http://lizzielovegood.tumblr.com/ Fast du föjer den redan... 22 jan, 2012 12:36 |
|
scarhead
Lärare |
22 jan, 2012 12:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Solkatten: man trycker på reblog på en post någon gjort/rebloggat, så dyker den upp på sin egna tumblr! Vad menas med reblogga saker på Tumblr? Ok "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jan, 2012 12:39 |
|
9te
Elev |
22 jan, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Anmälde mig precis till popkollo på sportlovet ! ♥
22 jan, 2012 12:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen