@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag måste bädda min säng nu känner jag.. :|
22 jan, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Jag ska läsa en bok som jag har som läxa men jag är här istället lite dumt av mig men men!
22 jan, 2012 12:03 |
|
scarhead
Lärare |
oj vad elak jag låter, för min kompis vill vara med mig ute men åh orkar inte gå ut utanför huset haha. nej vill ha en lugn dag.
22 jan, 2012 12:05 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av scarhead: oj vad elak jag låter, för min kompis vill vara med mig ute men åh orkar inte gå ut utanför huset haha. nej vill ha en lugn dag. Händer mig varje dag! Mina kompisar vill dra ut med mig, jag dissar dem :| Och btw, du får sluta lägga ut så awesome saker på tumblr. Jag kan inte sluta reblogga </3
22 jan, 2012 12:07 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av cannedcorn: HAHA ja! och alla bah ''men du säger alltid du att du inte orkaaar''. xdSkrivet av scarhead: oj vad elak jag låter, för min kompis vill vara med mig ute men åh orkar inte gå ut utanför huset haha. nej vill ha en lugn dag. Händer mig varje dag! Mina kompisar vill dra ut med mig, jag dissar dem :| Och btw, du får sluta lägga ut så awesome saker på tumblr. Jag kan inte sluta reblogga </3 jag ska försöka! 22 jan, 2012 12:08 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av cannedcorn: HAHA ja! och alla bah ''men du säger alltid du att du inte orkaaar''. xdSkrivet av scarhead: oj vad elak jag låter, för min kompis vill vara med mig ute men åh orkar inte gå ut utanför huset haha. nej vill ha en lugn dag. Händer mig varje dag! Mina kompisar vill dra ut med mig, jag dissar dem :| Och btw, du får sluta lägga ut så awesome saker på tumblr. Jag kan inte sluta reblogga </3 jag ska försöka! Hahaha, precis så är det för mig med. De förstår verkligen inte att jag är mycket latare än dem x) Bra! :]
22 jan, 2012 12:10 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Jag har gått på 4D men vad är 5D? 5D är typ, fläkt, fysiska grejer (alltså att Biostolen följer med i filmen och så.. Man har på sig vanliga 3D glasögon, det fläktar och stolen rör på sig jättemycket! Haha, jag tog en Bergochdalbana film
22 jan, 2012 12:17 |
|
Knizzlare
Elev |
Hade ett plåster på fingret lite för tight under natten och nu är min fingertopp på ringfingret lila, alltså verkligen lila, och det var tjugo minuter sen jag tog bort plåstret '-'
![]()
22 jan, 2012 12:20 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Hade ett plåster på fingret lite för tight under natten och nu är min fingertopp på ringfingret lila, alltså verkligen lila, och det var tjugo minuter sen jag tog bort plåstret '-' Hhhahhahha jag ser framför mig ett plommon på ditt finger, shit, massera det så att blodflödet börjar igen 22 jan, 2012 12:21 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Knizzlare: hände samma sak med min mamma, och där plåstret var så var det vitt o.o och luktade illa eh.Hade ett plåster på fingret lite för tight under natten och nu är min fingertopp på ringfingret lila, alltså verkligen lila, och det var tjugo minuter sen jag tog bort plåstret '-' 22 jan, 2012 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen