The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Yey Men biljetten går ju för båda dagarna? :3 Tror jag köpte för en dag bara, men går det ändå? På min biljett står det "Early bird, 2 days" såååeee cx jag köpte ordinariebiljett.. men kanske du o afton vill komma på lördagen också? cx Måste såklart fråga Afton, men det skulle vara roligt att hänga alla fyra ^-^ Jaa, men vi kan snacka mer i skolan! ![]()
5 sep, 2015 19:24 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Yey Men biljetten går ju för båda dagarna? :3 Tror jag köpte för en dag bara, men går det ändå? På min biljett står det "Early bird, 2 days" såååeee cx jag köpte ordinariebiljett.. men kanske du o afton vill komma på lördagen också? cx Måste såklart fråga Afton, men det skulle vara roligt att hänga alla fyra ^-^ Jaa, men vi kan snacka mer i skolan! Yup, behöver inte spamma hela mugglis xD
5 sep, 2015 19:32 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Yey Men biljetten går ju för båda dagarna? :3 Tror jag köpte för en dag bara, men går det ändå? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR???????????????!?!?!?!?!!?!?!? LÄNKAAAAAAAAAAA JAG DÖR Edit: ugg jag skulle velat gå men har ingen att gå med. x.x
5 sep, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
jag och min kompis har haft tokyo ghoul säsong 1 maraton, var för trött för att ens få feels över sista avsnittet haha.. bebis kaneki ;-;♥
6 sep, 2015 02:12 |
|
kid
Elev |
jag var inne på tumblr och gick sedan över till mugglis och då kom tumblrs bakgrund in på mugglis
Spoiler: Tryck här för att visa! tyckte det såg coolt ut haha 6 sep, 2015 14:05 |
|
Borttagen
|
Jag ska till Comic Con den 13:de med mina vänner, wihoo!!
6 sep, 2015 15:34 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska till Comic Con den 13:de med mina vänner, wihoo!! SKA OCKSÅ PÅ COMIC CON I STHLM
6 sep, 2015 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Jag ska till Comic Con den 13:de med mina vänner, wihoo!! SKA OCKSÅ PÅ COMIC CON I STHLM JAG SKA I MALMÖ D: 6 sep, 2015 17:01 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Jag ska till Comic Con den 13:de med mina vänner, wihoo!! SKA OCKSÅ PÅ COMIC CON I STHLM JAG SKA I MALMÖ D: nooooooo
6 sep, 2015 17:15 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Yey Men biljetten går ju för båda dagarna? :3 Tror jag köpte för en dag bara, men går det ändå? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR???????????????!?!?!?!?!!?!?!? LÄNKAAAAAAAAAAA JAG DÖR Edit: ugg jag skulle velat gå men har ingen att gå med. x.x MEN GÅ MED MIIIIIIG OCH AFTOOON OCH ANNNNNEE OCH ELLEEEEN
6 sep, 2015 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen