@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ostronkakorna anfaller: Skrivet av Borttagen: Nja... Då behåller jag nog min get. Skrivet av Ostronkakorna anfaller: Skrivet av Borttagen: Jag hade nog velat ha lite mer. Mellan 20 - 50 galleoner? Kan betala mer om så vill!!! Älskar min lille get. 60?!! Typiskt. Någon annan?! 6 dec, 2014 23:17 |
|
Luna97
Elev |
Skrivet av Ella01: SNÄLLA JAG BEHÖVER KÖPA HARRY POTTER TILL ETT RIMLIGT PRIS; ( GANSKA BILLIGT) NÅGON SOM ÄR VILLIG ATT SÄLJA KONTAKTA MIG SNARAST. Tack MVH Ella01 Vad vill du betala? <3 7 dec, 2014 10:16 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Luna97: Skrivet av Ella01: SNÄLLA JAG BEHÖVER KÖPA HARRY POTTER TILL ETT RIMLIGT PRIS; ( GANSKA BILLIGT) NÅGON SOM ÄR VILLIG ATT SÄLJA KONTAKTA MIG SNARAST. Tack MVH Ella01 Vad vill du betala? Jag vet inte, vad är det värt? ✩✩✩ 7 dec, 2014 11:21 |
|
lollol
Elev |
Skrivet av Borttagen: Säljer ett kort med Ron! Kan jag köpa det för 35 galleoner? 7 dec, 2014 12:01 |
|
Borttagen
|
Nån som har en Slytherin eller Ravenclaw halsduk dem kan sälja till mig?
Bjuder upp till 60 G! 7 dec, 2014 14:47 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 7 dec, 2014 14:52 |
|
Borttagen
|
Jag är även intresserad av Voldi, Bellatrix, Draco , Severus och Sirius kort!
7 dec, 2014 14:55 |
|
Borttagen
|
Hermionie, Harry, Lavender, Wood, Ginny och Malfoy kort!
7 dec, 2014 16:11 |
|
Ostronkakorna anfaller
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är även intresserad av Voldi, Bellatrix, Draco , Severus och Sirius kort! Skrivet av Borttagen: Hermionie, Harry, Lavender, Wood, Ginny och Malfoy kort! Det finns en del kort uppe på marknaden just nu. Bland annat snape och Lavender. De va en gång en liten gube som bode i en lådda Med sina drängar bådda De voro ute hela daggen tills de fick ont i maggen //Martin Ljung 7 dec, 2014 16:15 |
|
Borttagen
|
Men mest av allt vill jag nog ha...
en PYGMEPUFF!!! 7 dec, 2014 16:46 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen